I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bboys/girls som breakar i Motala/Linköping/Norrköping ...Träna tillsammans nån gång i månaden?

Vår Hiphop - Breaking

   

2008-09-24 02:08

Bboys/girls som breakar i Motala/Linköping/Norrköping ...Träna tillsammans nån gång i månaden?

Jag vet att det finns breakare i Linköping som håller hus inom Folkuniversitet danslokaler och att det finns breakare i Norrköping.
Och självklart vi (Funky Cjones) Som ni kanske inte har nåt om alls vi har inte synts till på jams så mycket. Men vi har hållt till och från några år. Vi vill skapa en atmosfär som sätter liv i breakingen mellan Motala, Linköping och Norrköpings B-boys/Girls.

Ni som är intresserade att träna gemensamt eller träffas nån gång i månaden och köra ihop? kan detta leda till ett utbrett Crew from different places varför inte?, Norrköping bor tar väll pendel tåg till Linköping tar väl ca: 20-25 och min poäng är då att vi alla som breakar och känner att vi vill köra igång nu o satsa and do stuff som t.ex. shows tävlingar oså, (THIS IS IT) det finns möjlighet Ja vill sättaaa liiiiv i Breakingen mellan de 3 städerna verkligen för att det är så synd att det är så dött. !! Håller ni inte med ?. Så vilka är intresserade ut av detta förslag ?

Mitt namn är Eli men kallas för B-boy Soulnezz , Dansen betyder verkligen mycket för mig!. Men det som är så synd är att jag och mitt crew har haft uppehåll i 8 månader , jätte jobbigt själv att skriva det tyvärr. Pågrund av att man har börjat Universitet , jobb och pluggande och då tänkte man hur ska man hinna med? och lokal brist. Men Nu vill vi komma igång och jag tror ja vet att många bboys som har dansat till och från några år har vart i samma sits och vill komma igång som oss.!!

Soo Hollah

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-11-03 18:42:10)

ELI THE POET