Ramses , I understand what U saying, men du måste också förstå att , för det första i Östergötaland där vi bboys/girls befinner oss i så e det ganska dött nu och det finns inget atmosfär eller så mycket plats för breaking miljön här, Vilket gör det till att många blir ganska negativt inställda emot dansen just här. Man brukar oftast söka sig uttåt, det ja tror är att man söker är insperation. Och när man väll har då fixat en dans lokal med en grupp som man känner igen , och alla klagar på skador,sjukdomas o.s.v så är det nog inte pågrund av att man inte VILL breaka utan man känner nog av there aint no Feeling into it , people kommer och går så som dom vill. Breakingen måste organiseras bättre i här i Östergötaland , precis så som den är i Västkusten och Stockholm. Det gäller att sätta liv på den. Det fungerar nog mera så att breakingen är som en brinnande ljus stalke som bara smälter bort förjäves , när VI inte gör något åt saken. Man vill känna att det finns fler där ute som vill och inte bara en liten grupp, man vill känna att finns utmaningar där ute för att man själv vill bli peppad och få inspiration ut av många andra, man vill känna av breaking kulturen. Men samt att man ska känna att man gör det här också för att man älskar det. Jag tror nog inte det handlar om beating och grejer jag tror , det är mycker brist på inspiration i detta län vi lever i. Men Ramses jag själv har själv kännt så som dig varför ska man fixa lokal och sedan skiter alla idet, men när jag åkte till vännerna i Göteborg och dansa med dom några gånger, eftersom ja brukar själv va där då och då, så insåg jag problemet här. Vi är inte lika oraganiserade som dom är , vi tar inte lika mycket tag iden som de gör och det är det jag vill förändra på. Så jag hoppas U understand me , och själv blir peppad och hakar på det här tåget och fixar det här med positiva inställningar. Men jag respekterar att ni delar med er , era åsikter om vad ni tycker och känner. Keep it Up . Det gör det bara bättre, så vi vet vart vi har varandra :) Sorry för " Min Dag Bok" HAHA :)
ELI THE POET