I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

come clubbin' =D

Vår Hiphop - Breaking

2008-04-26 21:37

come clubbin' =D

på ons- alltså valborg när alla är lediga dan därpå... är det party på storan! Blastoff ska dansa och två djs spelar mest uptempolåtar och beats som jag tror många b-boys skulle gilla :D

kolla hemsidan oxå! www.gbgjammin.eu

peazout! bgirl alice

all my love goes to the art... bgirl alice

2008-04-28 22:38
Mighty ,ace o tailor får problem med entrén:/ 20 årsgräns, många bboys är under 20..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2008-04-29 00:16
synd...
--->SECO <---( . )( . )---> STYLE WARRIORS CREW<---

2008-04-29 11:19
Moore med hahah
Bring me a sledgehammer and I make it fit.

2008-04-29 11:54
glöm inte mig :(
Shiiiet

2008-04-29 12:39
"some oldies got No respect.." ..

Se, Många bboys är under 20

"It's a shame, there seems to me, that the new generation allways got stopped to get up.."

Hate on this- Oh God, please do That!
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2008-04-29 13:26
Fan Timon, kan du sluta suga med dina "kraftfulla" quotes? .. Tack

2008-04-30 08:44
I BE THERE :)
skill bill vettu

2008-04-30 21:58
hahahahaha!  =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-01 20:54
timons ruttna bokstäver e överallt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-02 02:55
ni e ruttna..

2008-05-02 02:59
DON'T HATE THE PLAYER, hate the game. Word up Whoa-freaks. You don't feel the irony that i write in.. then Fuck you haters..!

Normal skrift? he, fuck you! wannabes, i give it up Real!

Ärlighet varar längst, så hata mig, Varsegooood!

2008-05-02 04:04
Hahaha, alltid lika kul med whoa <3

Dra på klubben förfan, dem kommer nog in ändå!

2008-05-04 02:05
Timon me and you next cypher night be there.!! We shall see Talk is cheap bitch

2008-05-04 03:43
Yes you'r right, "Cheap is Talk, though Walk is cheaper." the hardest is Peace, but you will never feel what that feels like. Bcuz whole you'r style seems copied- im sorry for your hater to me- but i don't feel what you feel about this. It's hiphop, and it's one love- we share the same shit- and live in the same city. It's bullshit- you can battle me, i will stand and stare and smile- at you. Cuz a battlezone won't give us peace- or either give you a piece of me. Battlin' about nothin', is nothin', and not even worth nothin'. So i won't give it a chance either. I brought the heater, and I brought i back- so you can stop spittin' hater on me. PEACE

2008-05-04 18:20
Åh, Herregud..

2008-05-05 18:10

man u are lost in ur own words.! dont say that my style is copied mtf iv been bboying since 1999 always my own shit and all the people that know me knowes that, and dont tell me i dont have know anything about hiphop when i said 
-Timon me and you next cypher night be there.!! We shall see Talk is cheap bitch.!
Thats a challenge between 2 bboys a chicken takes the easy way and writing shit here but a a real bboy would stfu and battle.! Even if im better or ur better its a part of bboying and will always be.!

Peace TucoTheCroock / NewbornCrew/ VästkustRockerZ

2008-05-06 00:45
Word, you got that, and i never mention your STYLE bboy-style was copied, i mention your words to me here- was copied.
cuz they was'nt real, and i did'nt feel'em.
and i know you'r bboy since that age, i don't care- what.
or if your better, or im better- i do not do battles, bcuz there ain't no one feelin' my breaks- not even i feelin' it- and yes iam dissin myself, but though not even about that i care about. Cuz i know bboyin' i ain't doin' that, i doin' my shit- my shit. And fuck the rest who's not think alike. And with you i ain't goin' to battle cuz that will just lead to a beef- and with you i want peace. Ain't no chicken here, it's just i don't Care.

PEACE Timon/ Incredibles crew/ Halloween St.
Graffare

2008-05-06 02:58
"so much trouble in the world nigga, aint nobody feelin' your pain"
http://metafourhiphop.com/

2008-05-06 16:10
Whatever chump come to me when u ready.!

2008-05-06 16:51
Man rodnar ju av pinsamhet när man läser här inne!

2008-05-06 21:58
hahaha sorry för att jag tkr det är kul men varför engelska xD
pssshh

2008-05-24 12:00
HEJsan!

förlåt att jag inte varit inne har inte haft möjlighet för har inte haft internet på ett förbannat tag och jag pallar bara inte MED bredbandsbolaget.

vill verkligen tacka alla som kom!! lite representation från stylewarriors, kortedala, min skola, lite gamla vänner från way back

tack jonas c som gjorde logga, cj lindqvist som gjorde utkast t affisch (och med mig över axeln som e rätt petig ibland) love som hängde upp affischer med mig! och djs såklart! tacka blastoff! ni dansade nice ;) tack jonathan för att du filmat så snöggt!

jag har fått höra att det var trevlig stämning, mysigt- tyvär inte packat med folk. man måste vara fler som arrangerar så man kan bomba med reklam! Valborg är INTE ett höjdardatum och många i målgruppen för dansintresse visste inte vart lokalen låg fastän STORAN är ett TOPPENSTÄLLE vem var det som pratade om att arrangera sm där?? XD .. sen var det ju det där med ÅLDERN.

även folk under 20 över 18 skulle komma in men jag vet inte varför det blev fel med det!

Det kommer komma en filmsnutt på hemsidan som visar lite hur det var- Blastoff dansar Great!

och nu eftersom denna tråden och detta forumet i stort redan blivit som ett inpruttat pyjamasparty så kan jag väl lika gärna späda på lite- ge DUBBELMORALEX den store lite vatten på sin kvarn.. konstgjort syre till respiratorn HAHA då kommer inga fler ruttna ord (Stylebullet- bry dig inte om honom så kanske han försvinner- eller går in i ringen och då får vi se vad som händer!)

snyggt av en viss person host..a.HOST..lex.. att vara taskig mot klubben över internet- mycket "peace"samt och ”hiphop is one big family”! Lika ”family” och varmhjärtat som att skita i att hälsa på en kompis som skadat ryggen när hon till och med RINGER UPP DIG och bjuder in sitt old crew att komma o trösta lite (ironi) "peace".. men du kan gärna få arrangera!! =D DU KAN FÅ arrangera en fest lr jam till MIG! ”varseeegoooo!”

apropå arrangera- d en konst i sig alltså! många bitar ska vara på plats och framförallt behövs sponsorer.. och såna har jag no clue hur man skaffar. Försök SJÄLV arrangera din GAPTRATT! ego..ego egooo

some waaaaay to old för att vara som en bäbis har "no respect"!

Hiding in the bushes like Hiawatta and you won’t find meeee ;)
peaz OUT
all my love goes to the art... bgirl alice