I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Breaking i Linköping - were to start?

Vår Hiphop - Breaking

2008-02-05 20:32

Breaking i Linköping - were to start?

Hejsan alla boyz and girls...

Har alltid velat lära mig breaka och har rullat runt lite på golvet hemma, känner att det är dax att utveckla konsten lite. Men nu är det ju så att jag bor i tråkiga Linköping och vad jag vet så finns det ingen stans att gå. Har hittat några kurser här, men alla dessa är bara fortsättningkurser...

Därför vänder jag mig nu till er på whoa, hur ska en kille som jag gå vidare. Inga förslag är dåliga

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 20:49
kolla på breaking videos och titta på alla olika kategorier som man kan köra och så får du försöka hitta din ''grej'' och stil på det sättet, sen följer du den linjen ....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 21:15
www.bboyworld.com
www.style2ouf.com
www.tricksmania.com
www.youtube.com
www.google.com

Go 4 it! ;)
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."

2008-02-05 22:59
kolla in viktors kurser på folkuniversitetet. han hjälper dig säker.

peach!
"How are you supposed to move forward as a individual if you’re not original" -phonetic

2008-02-05 23:01
är det någon som vet om b-girl no dough från windmill vanguards i mjölby fortfarande dansar? jag skulle vilja ha hennes tfn nummer i så fall.
"How are you supposed to move forward as a individual if you’re not original" -phonetic

2008-02-06 00:27
snacka med min polare han heter "ISKE" här på whoa ,han vet vart det finns träningslokaler peace // Dave
some incredible shit

2008-02-06 09:34

johnston

ser ut som folkunga universitetet bara har fortsättningskurser, vet du hur jag kan få tag i Viktor?

2008-02-06 14:43

david, fille bodde i LIDköping, inte LINköping.. men han kanske vet lokaler där med..

RICOSTJÄRT ROCKÄRS

2008-02-06 16:09

hahaha ajust d ja glömmer alltid ,måste sluta röka på

some incredible shit

2008-02-06 17:04
rullat runt? hahaha
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2008-02-06 17:14
Timon_B Du och ironi känner inte varran så bra va, då förstår ju självklart att det står för att liva upp medelandet och för breaking redan är använt i samma mening. När ett ord används för mycket blir en text trist.

Läs denna text och säg om den är tråkig eller inte:

Breaking i Linköping
Har alltid velat lära mig breaka och har breakat lite innan, känner att det är dax att utveckla breakingen lite.

Sry för detta stela medelande i whoa's vackra forum

2008-02-06 22:03
jag och ironi är bästisar.. det var ironi i ironin :) hehe
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2008-02-07 09:45
david! jag kommer varken från jönköping eller LINköping. haha ditt as
REACT RICOCHET CREW

2008-02-07 16:35
Yo tjena vi är ett Crew i Motala som har breakat till och från Några år. So if is people out there som är ensamna i närheten som söker efter crew, liksom så alltid roligare att bli fler o tränna ihop. Liksom du kan få träna med oss om du vill, så liksom kan vi lära dig det du vill. Liksom hel each-other no problem. Så liksom alltid skoj o bygga på fler i crewt i närheten som Mjölby och Linköping. ;)
ELI THE POET

2008-02-07 16:36
hjälpa varandra mena ja o inte hel haha peace out
ELI THE POET

2008-02-07 17:59
checka youtube efter klipp. gå ner i din källare och håll dig där i ett år, kom tillbaka som killen med den unika stilen!

2008-02-07 18:14
alltså jag menar lite allvar man :) kör själv mycket, fundera ut movesen själv även om du kan få bra hjälp från andra! då sitter det bättre i ryggmärgen sen! fred mannen

2008-02-07 22:09
Jag tar dig seriöst bboy hildo och det är exackt hur jag går tillväga nu. Kollar på tuben och lär mig eftersom vad jag tycker är fräshast och skönast

2008-02-08 11:22

Jag ska till Linkøping øver helgen... Yeah!

Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu

2008-02-08 11:26
snacka med jordan i linköping.han kör i linköping....he is the real original bboy i linköping från the B.I.C CREW.AIGHT./BBOY RICO
  R.I.P king of pop - MJ

2008-02-08 18:38
Snacka med Gösta Brumsås el Tulipan Andersson, de kan säkert
hjälpa dig med lite rysk polka. Kan nog hända att de behärskar
konsten av bboying.

May the force be with you! / Peace!

2008-02-08 23:31
Ursäkta..men det ska stå Gösta Brunsås...aka Gösta Swift

2008-02-09 11:47
Tack boyz, hjälpt mig mycket

2008-02-10 18:47
Tjenare.. har du fått tag på oss ä'n?? e inte så bra på alla namn som varit och breakat med oss på senaste tiden

peaaace
 Östergötlands Finest :P hehehe

2008-02-11 09:11
ryska...hahahah den var bra !
  R.I.P king of pop - MJ