[Info] Ang. b-boy junior..? Hej!det finns en breakare som kallar sig b-boy juniorfinns massa filmer med han på youtubejag och en polare har disskuterat om det är nått "fel" med hanasså om han är handikappad på något visjag hävdar bestämt detså,är han det`?
Fel på högra benet = Handikapp, inte sant ?props till snubben however, grymt att han gör de ha n gör..
handikapp = egenskap eller omständighet som medför nedsatt prestationsförmågadvs: "fel" på högerbenet behöver inte alls betyda handikapp - hur det ligger till i detta specifika fall, vet dock inte jag.
i övrigt är det inget fel att vara handikappad...?
rachel, vem f-an sa att det var nå´t FEL med det? Anklagar du mig för att vara någon fullblodsfascist eller vad ? För övrigt tyckte jag bara det blev otydligt när Leo skrev "han är itne handikappad, han har ett fel på benet.."
Lite ungefär som " Jag är inte mörkrädd, får bara ångest av mörka rum"
Tjena Raven7 !!Mitt hjärta slår jämnt o fint så du behöver inte oroa dig, men tack för omtanken. Du behöver inte heller bry dig så mycket om vad och när jag skriver här.. du får bara gråa hår och depression av det.
ILLINI_DUDE P26 vad tar du åt dig för? menade att sirleo reagerade ganska kraftigt på att trådskaparen använde begreppet handikappad, trots att det inte är något fel på det...jag anklagar dig inte för någonting, vad blev du så hätsk för?
Raven7 P26 jag kände ett behov av att påpeka detta, eftersom att sirleo tycktes bli smått upprörd av att trådskaparen använde ordet "handikappad"... tyvärr är det ett negativt laddat ord, så det är lätt att glömma bort dess verkliga betydelse och istället se det som ett skällsord.
Rachel,Sorry, jag menade inte att låta hätsk. Det dumma med webbforum är att man ofta inte vet vem ett argument är avsett för eller hur man skall tolka det. Men nu var det jag som trodde fel, ursäkta.
vilket fall så är han jävligt grym..