I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida+Eftersnack] "The Quest of Gbg"-sidan är uppe!

Vår Hiphop - Breaking

2007-11-12 16:50
FÖrst och främst PRops till Octagon,Moore, VÅrvinden och alla inblandade för ett riktigt kul jam. Vidare har jag lite frågor som någon säkert kan svara på.
Vad hette tjejen från Bgirl allstar crewet med Rosa och gråa kläder ? Hon var riktigt duktig. Inte originell kanske, men ändå kvällens grymmaste bgirl. skulle vara kul att veta vem hon är o kommer från. Det enda tråkiga var hur vissa ordningsvakter betedde sig vid ett tillfälle. Alla skulle ju givetvis backa upp från mattan för att lämna plats åt de tävlande, men så var det en kille som satt och verkligen inte kunde backa mer än typ 10 cm om han inte skulle sitta i knät på snubben bakom. Ändå höll vakterna på och jobba ner sig som fan på honom i typ 3 minuter så dom stod i vägen för folk ur publiken som ville se battlets början.
Grabben kunde ju inget göra där han satt, och det slutade med att vakterna släpa ut honom, en i varje arm.. klart dålig stil men jag fattar att detta ligger utanför arrangörernas kontroll. Stör mig bara så mycket på när vakter missbrukar sitt jobb.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2007-11-12 16:59
Stör mig bara så mycket på när vakter missbrukar sitt jobb. 
Det var flera gånger det hände den kvällen faktist, hörde jag, lite synd det ja. En kanske påhoppning på dem nu är; de hatar säkert ungdomar efter alla år som vakt de haft, ungdomar som kaxat sig mot dem. Så de var lite payback, mot många oskyldiga.
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-11-12 18:41
BGirl laget bestod av:

AT, Finland
Anna, Octagon Crew
Lobe-One: Sverige/Paris
Aruna: Holland
Frosty: TNT Crew Tyskland/Paris

Inhoppare: SwiSki: Concrete Kingz/Quenz
"Ja snäll är han" Lil Cesar aka KillaH Kid

Graffare

2007-11-12 21:42
Tack till Mahan alias King Foolish, Fidde alias Duke Moore, resten utav Octagon Crew, Afragon the Joker & Leftover Family. Lokalerna ni kirrade var FETA! Känslan satt i vilket fall som helst.

Fransmännen heeeelt sjuka, DJ:s var nice dock är DJ Ben min personliga favo utav dom 3 som var på plats.

Kul att höra att det blir ett årligt evenemang, riktigt nice.
Äntligen känns det som Göteborg är på kartan..

T A C K !
http://metafourhiphop.com/

2007-11-12 22:02

de va folk som stog o tullade allas väska o det där va jävligt wack för enligt svenks lag får ingen person tulla igenom nåns väska om denna person inte har vaktbricka lr är polis o de va inte nån av dom som stog där o gick igenom allas väskor.! o massa poliser som gick runt o plocka folk det där va lite sjukt om ja ska va ärlig

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-12 23:32
Ja vill med säga tack! det märks hur ni har kämpat!!! mahan, du va så dukti host och ja vet att ni måste haft sååååå mycket ollika saker att tänka på hela helgen och även långt innan. PROPPS PROPPSSSS till er alla inblandade ansvariga, men även inblandade oansvariga haha!

workshopen- den va hur bra som helst! fiiire

peace å kram oxå
all my love goes to the art... bgirl alice

2007-11-13 07:26

De mesta har sagts nu men jag ville bara säga att de var ett grymt lyckat jam och mycket kärlek till alla som kom och alla som var med och anordnar och hjälpte till på tävlingen (förutom vakten)!!!

även om jag inte såg många battles så njöt jag av musiken och allt var allmänt FETT!!

och till alla er som investera i en tshirt.. GÖTT ERE!!!!! haha

peace out!!//afragon the joker

WWW.LEFTOVER.SE

FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!

2007-11-13 09:54
VI som arrangerade jamet tog ett snack med vakterna efter allt, vakterna hade satt upp egna regler , bla man inte fick ha med sig vattenflaska in..WACK!

de va ej vårt beslut!
Octagon crew,
killa clowns reppin the whole leftover fam.

2007-11-13 11:41
det roliga är ju att det e dansare o dansare dricker vatten som vilken annan idrottsutövarer som helst. riktigt wack va det!!

Big upp octagon ingen tror att ni tar ett sånt beslut!!!
Galet bra jam va det riktigt fett å se sådant hända i sverige

peace

djaz aka en skruvlös

2007-11-13 12:21
fett jam, thanks!

2007-11-13 14:30
men d väl alltid så. med vattenflaskorna.
all my love goes to the art... bgirl alice

2007-11-13 14:48
helt grymt, riktigt lyckat :) props till alla som arrangerade
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-13 15:03

Men ja va imot de men förstår dom det är en fritidsgård me många yngre kids där lixom så ja förstår men de förstörde verkligen INTE mitt Quest humör this shit Was OFF the HOOK.!! Mad bomb ass Propps peace.!

2007-11-21 01:41
Hur ska man kunna hälla sprit i en oöppnad red bull eller gainermax??
spring å göm dom i en buske sa dom.
hur många super när dom går på jams igentligen?
tur att man glömde vakterna när man va inne :)

Tungt jam !!

Just using the energy that´s flowing within..

2007-11-21 08:40
DVD:n kommer snart?

2007-11-21 09:07
DVD beräknas vara ute i DEC!
Octagon crew,
killa clowns reppin the whole leftover fam.