FÖrst och främst PRops till Octagon,Moore, VÅrvinden och alla inblandade för ett riktigt kul jam. Vidare har jag lite frågor som någon säkert kan svara på. Vad hette tjejen från Bgirl allstar crewet med Rosa och gråa kläder ? Hon var riktigt duktig. Inte originell kanske, men ändå kvällens grymmaste bgirl. skulle vara kul att veta vem hon är o kommer från. Det enda tråkiga var hur vissa ordningsvakter betedde sig vid ett tillfälle. Alla skulle ju givetvis backa upp från mattan för att lämna plats åt de tävlande, men så var det en kille som satt och verkligen inte kunde backa mer än typ 10 cm om han inte skulle sitta i knät på snubben bakom. Ändå höll vakterna på och jobba ner sig som fan på honom i typ 3 minuter så dom stod i vägen för folk ur publiken som ville se battlets början. Grabben kunde ju inget göra där han satt, och det slutade med att vakterna släpa ut honom, en i varje arm.. klart dålig stil men jag fattar att detta ligger utanför arrangörernas kontroll. Stör mig bara så mycket på när vakter missbrukar sitt jobb.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams