I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Breakare i Oslo?

Vår Hiphop - Breaking

2007-09-18 14:08

Breakare i Oslo?

Tja! har lr rättare sagt funderar på att flytta till oslo o tänkte kolla om det finns nå bra breakare där. lär de ju göra men nått folk man kan träna med? helst breakare på typ mellannivå, så man inte känner sig för jävla kass :P haha... Är en b.girl på 20år som hållit till i Örebro o tränat typ 4år lr nåt sånt...
take care/Natta aka bgirl grace

2007-09-18 15:32

Hör av dig till Hanne-Marit från mitt crew! Hon kan säkert hooka dig med lite folk och träningsmöjligheter! Kontakta henne på Myspace eller skicka ett meddelande till mig så kan du få hennes nummer... Peace

/V, The Floorists

2007-09-18 15:34

Hanne på Myspace: http://www.myspace.com/bgirlru

2007-09-19 11:29
softare bgirl får du leta efter! Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-19 14:15

Jag kommer förmodligen bo ett tag i Oslo kring december/januari så jag undrar samma sak. Finns inte Dark Marc och gänget i Oslo också? Någon som vet vart dem tränar?

peace benjamin Grounded Sthlm/uppsala/gävle

We fix our eyes not on what is seen, but on what is unseen.
For what is seen is temporary, but what is unseen is eternal. / 2 Cor. 4:18

2007-09-19 16:31
Alla som håller på tränar tillsammans på lite olika ställen utom Floorknights som håller sig lite för sig själva. Går att träna i princip varje dag.
Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu

2007-09-20 14:07

de fleste breakere i norge bor i oslo, so practise aint no problemo !

Raw Ratz

2007-09-22 16:12
Soft! o tack för tipset med en bgirl, ska kolla upp de lite mer o kolla om det kan va nåt... Vet nån vart i Oslo träningsställena finns? peace