I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Workshop med Bounce i Falun

Vår Hiphop - Breaking

   

2007-05-11 16:33

Workshop med Bounce i Falun


DalaCamp arrangera en workshop med Filmon Micheal och Joe Jobe från dansgruppen Bounce söndagen den 20 maj i Falun. Det kommer att ges två workshops, en för nybörjare och en fortsättningsklass för de som har dansat förut. (Man kan med fördel delta i båda klasser.) Detta är en chans som kanske aldrig kommer att ges i Dalarna igen, framförallt inte till det här låga priset. 200 kr per workshop!

Workshoperna är mellan 13:30-15:00 och 16:00-17:30 i Dansa i Faluns lokaler vid dalregementet (Stallgränd 9) och Musikkonservatoriets lokaler (Svärdsjögatan 13).

För mer information och anmälan, ring Mayan 0739328522 eller Patrick 0736127140. Ring direkt, det finns begränsat antal plaster.




Ber om ursäkt till alla Hardcore b-boys som inte tycker att detta inlägg hör hemma här. Jag kom bara inte på vart jag skulle lägga det och jag tror att de många som är intresserade av detta som hänger i detta forum.

DalaCamp.com