B-girl Battle Umeå 25 mars
B-girl Battle i Umeå 25 mars
Mimerskolan,vid Vasaplan kl.17.00
1 VS 1 , 2 VS 2 och crew.
Hosts:
Lenny & Wild
Domare:
Wugirl,BEATnickz crew (sthlm)
Johanna (umeå)
Felicia Martinez (umeå)
Dj:
Dj Hermes (umeå)
(anmälan innan 20/3)
arr:FCH
Endast för B-Girls?? Respekt!! Detta är vad som har fattats! Bra intiativ!!! Hela Sverige får ta sig det och supporta nu! Peace
"Ja snäll är han" Lil Cesar aka KillaH Kid
yes tävlingarna är endast för bgirls.
tack för cred!kom dit.
synd att det ligger så långt bort bara.. :/
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
awwah grymt!
all my love goes to the art... bgirl alice
vilka är dommarna utöver wu? är själv från umeå och har inte hört nått från dem... nya talanger? breakar de?
Sky is the limit and you know that you keep on Just keep on pressin on
johanna breakar, är danslärare på balettakademien nu. hon var med i sm i breaking -04felicia martinez är skolad på åsa folkhögskola och även hon danslärare på balettakademien..
vadå endast bbgirl battle? tkr inte det låter som ngn wow grej som ni andra får det att låta som ,
Zegaaa ^^
ok tack för infon kul att det komemr upp nya bgirls vart bara lite förvånad.
Sky is the limit and you know that you keep on Just keep on pressin on
Is it a 1vs1 b-girl battle? And the crew battle is if for b-boys too or is it all a b-girl event? We are from Denmark..... Take care :)
låter grymt kul... men håller väll med om att det känns lite långt att åka, får se om man kan ta sig dit o köra lite! take care all b.girls out there
all battles are for b-girls only.. its an all b-girl event but everybody is welcome!
ahmen OM man ändå ska åka o battla spelar det väl ingen roll om att man bara måste sitta ett par extra timmar på tåget. big difference- ja tycker alla som kan borde dra dit propsa på BGIRLSEN ;) killar med.. de fett ju! zega- synd om dig då att du bah gillar killar piz,a
Hur länge håller det på? Bboy L.e.D will be there :P!!! Peace!
kommer det vara nått fritt dansgolv under kvällen?
vi har ganska lite tid pga en festival som är under helgen och med tanke på tågen som går hem på kvällen och att folk kanske vill hinna med dem. så det börjar 17.00 och slutar vid kanske 20? alltså inte mycket tid alls men i mån av tid blir det såklart open floor. också såklart beroende på hur många som vill tävla
YOHEFFA OM man ändå ska åka o battla spelar det väl ingen roll om att man bara måste sitta ett par extra timmar på tåget. jojo det är klart men om man är kille så får man ju inte battla och då känns det onödigt att sitta flera timmar, för att inte tala om att lägga pengar, på tåget bara för att åka dit och kolla i 3 timmar och sen dra igen ..
ska du va med förresten, YOHEFFA ?
haha got me graflix.. vet inte om jag hinner faktiskt :( jag hade velat... ;) men man kan ju ta de som ett jam- allt handlar inte om battle i breaking lä?? bah dansadansa kan väl vara soft men jag förstår- jag hade hellre velat det var i min stad... bgirlbattle lr inte.
YOHEFFA Whooot ? haha bara gillar killar? du e ju helt efter , menade det inte som ahh det ska bara vara bboys , så som du verkar ha uppfattat det :P menade att alla ni snackar om det som värsta grejen , :P ..
Zegaaa ^^
men som sagt nu får jag säkert höra som av YOHEFFA att jag gillar killar elr att man är mans gris :P bla bla i don't giva fu*k.. men propps till arangörerna och hoppas ni alla har det fett där .
Zegaaa ^^
YOHEFFA hehe jaså du.. ;) ne men det är klart att det inte bara handlar om battle.. men men .. tror inte det blir att jag åker i a f.. men hoppas det kommer mycket folk!
Jag kommer :D Hermes är bäst!
Zega HAHAHAHAH du e så rooolig!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom igen nu! Anmäl er och kom! Det blir grymt om Ni kommer! Vi har lite anmälningar just nu, det blir jam hur som men såklart bäst om det är många som tävlar.. peppa och kom och kör i umeå nu..
jag kommer!
och vi är 4 st till!
gbg will represent!
-Sir Ike-
Tack alla som kom!
resultat:
2vs2
vinnare Kaike's krew, Kai & Sir Ike
crew
vinnare FCh (umeå)
b-girl of the day:
Sir Ike, (FCb, Göteborg)
Snart kör vi igen!
cool! lägg upp lite bilder eller klipp fårn jamet!
skill bill vettu
ja det skulle va kul att se!
Grymt! ar riktigt lessen att jag inte kunde vara dar.. Filmat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.