I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker musik till streetdance/breakdance show.

Vår Hiphop - Breaking

2007-02-26 15:58

Söker musik till streetdance/breakdance show.

Hej alla glada.

Jag och några polare ska fixa en streetdance/breakdance show på skolan. Vi har inprincip allt klart, utom musiken. Så nu undrar jag om någon har en skön musik-kombination?

Tack på förhand!

Adam

2007-02-26 16:20
lol, gör man inte musik soundtracket först sedan koregrafi efter musiken och temat ?
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-02-26 18:52
sitter i nästan samma sitts som er.
så ni som har bra förslag kom igen nu!!!!
 Boogie Down BUSH

2007-02-26 21:29
hahaha , välkommna i gänget xD
Zegaaa ^^

2007-02-26 22:15
petey pablo - show me the money passar ju bra til new age funky school dance

2007-02-26 22:32
tråk- lol att man inte kan hitta på musik till sin show, finns fan miljontals låtar och ni kan inte hitta en ? ni får ju mixa ihop en sound på Acid, Onge du hade ju skrivit "Vi har inprincip allt klart, utom musiken." hmm inprincip? betyder kanske vadå?! isf.. sry.
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-02-28 09:43
har ni inga låtar ni tycker om som ni skule kunna tänka era tt dansa till?
isåfall tycker jag att man väljer dom!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2007-02-28 17:52
^o) knas, men isf är eazy e låtar bra de har feta beats :P om ni kör till ghetto oldschool..