Out 2 Burn 08 (Full info) Boka 3 Mars!
Vi ursäktar den försenade infon men nu kommer den! 3 MARS!!!!!! OUT2BURN08 STOCKHOLM HUDDINGE (Ungdomshuset HUSET sjödalsvägen 46) Från T-centarlen - tåg Älvsjö-Södertälje till Huddinge station2on2 tävling3000 kr första prisDj - Jam one Dommare:Pablo - Uchas från solenRandom - Concrete KingzFlaco - Ghost Crew Inträde: 40 kr Anmälnings avgift: 40 kr (och då behöver ni inte betala inträde också)Tid kl.19.00 -00.00 De tävlande ska vara där 19.00 Tävlingen startar 20.00 så kom i tid!Anmäl er så snabbt det bara går! ni kan anmäla er till Rubbish eller Scoobi på Whoa. Ni kan även anmäla er på [email protected] Anmäl er nu! http:///www.huddinge.huset.se Har ni några frågor, skriv i tråden! ////SCOOBE O RUBBISH DIFFUSION CREW
Diffusion crew since 2004
Diffusion Rep!! Be there or be...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
btw do i have to pay the entrance affe?
B-Boy_Soo / Diffusion
Obs! Detta är ett JAM! Det är inte bara en Breaking tävling. Kom och Dansa o Ha Kul! Det är De som är meningen! MVH/ Robin
Grounded
låter trevligt
Boogie Down BUSH
jodå, det är de. 4 - 5 par har anmält sig. Vet dock inte hur det är med ett utav paren, om dom ska ställa upp eller ej. Så fortsätt anmäl er! Kom igen! PEACE //Rubbabubban
Grounded
För er som vill söka på kartor m.m så är addressenSJÖDALSVÄGEN 46 HUDDINGE HUSET.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp good thing, trist att det krockar med gbg-jamet bara...
Delam tange barat
Jo de är klart. Tycker de va fett kefft av dom å lägga jamet samma datum som oss bara... Anyway, 4 par har anmält sig hittills! Vi behöver minst 4 par till! Kom igen nu, vad väntar ni på!? anmäl er! =D Hade skrivit ut fel adress däruppe..http://www.huset.huddinge.se/ sådär! Peace Yaaaaaaa´ll
Grounded
Vi har:Concrete kingz
Kings of Style
Ultimate Desperados
2 snubbar från Norrland
och Octagon ???
Det är alltså 5 crews anmälda
vet dock inte hur det är med Octagon. Anmäl er nu! Vi har inte satt nån speciell gräns för hur många som ska vara anmälda, men minst 8 par! Affischer o flyers är på gång också! Peace aaaaout! //R ub
Grounded
as far as i have heard, grounded is coming and their students .. marre and denniis will join and etc ...
B-Boy_Soo / Diffusion
japp vi kommer delta i tävligen de är vi som är groundeds students :D peace out;)
-congenital skills . Uppsala - Sthlm bboy-nasty g
Cool! Jo jag tänkte lägga upp resevägen till Huset från huddinge station eftersom de är en bit att gå. Om ni går - Först när ni går förbi spärarna i Huddinge ser ni Snäckan (den stora stenen mitt i där folkgår) där ni går till höger. Gå förbi MC donalds sedan förbi en ICA affär som ligger vid en korsning. Vid korsningen går ni bara rakt fram tills ni kommer till ännu en korsning då ni också går rakt fram tills ni ser "HUSET" på höger sida. Om ni tar Buss - ta linje 744 mot balingsnäs (mitt gamla crib) 4 stationer, gå av på den 4 stationen "Ängsnäsvägen". Bussen stannar precis vid den andra korningen. Där ifrån ser ni nästan Huset och ni går då vänster i korsningen. Haha mer detaljerat går de inte att få :P //Rub
Grounded
Jag säger inte vilka men. Concrete kings 1 par från norrland Polarbear crew Kings of Style Ultimate Desperados 2 par från sthlm 1 par från Uppsala Mer spänning om jag inte säger vilka. Anyway, de är 8 par som anmält sig. Det går också att anmäla sig på plats men ni underlättar genom att anmäla er här till oss. Inte långt kvar nu! Peace yaaaaaa´ll /Rub
Grounded
Concrete Kings Polarbear crew Ultimate Desperados Kings of Style 2 par från sthlm 1 par från Norrland 1 par från Gävle Sa fel tidigare! Peace// Rub
Grounded
det är bara 40kr i dörren som gäller? inga ticets eller annat jobbigt? hur många släpper ni in?
Exiled crew represent Norrland!! :P
Yes! 40 kr i dörren! 40 kr för dom som anmäler sig också så de är 40 kr vilket fall! hehe de är rätt stort där vi ska vara men.. Det är bara att komma! ju mer desto fetare! Peace
Today is DA DAY ;)
Grounded
nån som har filmat som kan skicka?
-congenital skills . Uppsala - Sthlm bboy-nasty g
de va för lite folk! men annars soft stämning o sköna breakare :P
hur gick jamet? tyvärr kunde jag inte komma men hoppas de blev soft!
Lite folk, sen så var det ganska få som dansade... Det var ju inget alls fel på evangemanget; gott om yta, hyfsad dj och inte alls dyrt att komma in. Grymt bra gjort av diffusionz som tog tag i en sån här sak, verkligen. Det irriterade mig därför att ändå satt nästan alla de jävlar som lyckats masa sig dit på sina bekväma rumpor, eventuellt halvbreakade ute i kanterna mellan tävlingsbattlandet. Jag sj hade min anledning då jag har återkommande problem med mina fötter som gör att jag under vissa perioder halvt haltar, men tror fan heller att alla som satt ner hade skador? Jag är själv sjukt blyg i allmänhet, rätt stark social fobi. Men ändå har jag faktiskt tagit mig modet och dansat på jam ett flertal gånger - nån gång trots feber. Det är ju ingen som biter en och vad gör det om man misslyckas: för hey - det gör ju alla nån gång? Och dessutom lär man sig ju av sina misslyckanden. Nej jag är glad över att det finns breakare och andra som tar sig tid för att fixa jams här i stockholm, men sen ska alla breakare komma ihåg att ni behöver faktiskt bidra med något för att det ska bli grymt! Oj vad jag låter bitter, ber om ursäkt för det. Men hade lite sånt i tankarna sen igår och kände för att skriva av mig.
Delam tange barat
ni spelade in alla battles right ? lägg upp dom här på den här tråden då ? skulle uppskattas! ack3lles, congenital skills crew .
jag lär mig inget på att dansa när jag har feber iallafall Rachel.. alllt blir 3ggr segare sen mår man inte speciellt bra heller... kul att du mår bra av det.. keep it up..
Just using the energy that´s flowing within..
Rachel : och du tror att precis ALLA som va där var dansare? nej, så var det verkligen inte. och just därför blir 30minuters pauser inte så roligt för alla. alla går inte på jams för att hoppa runt i pauserna. annars var jamet nice, det var kul att se många nya ansikten. och att det inte var smockfullt med folk var bara trevligt. sen fanns det vissa negativa punkter men palla gnälla på småsaker, propps till Scoobe, Rubbish och resten av diffusion crew!
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
tja, tack för igår. jag var sjuk men tyckte det var kul att titta på, allt var skitbra sen att det gärna kunde vart mer folk är ju en sak men mycket propps till diffusionz!
Boogie Down BUSH
yo , jamet var sjukt tungt och props till diffusion och alla dansare , breaksen som elvis levererade gjorde saken ännu bättre .. Hoppas att ni arrangerar flera jams ... Peace
Feta props till alla från arrangörer, DJ, domare, dansare o publik till dörr vakten:-) Keep on doing it!!! M-Jay
First Move -82, Crazy Moves -83, Double M Crew -84-85<br> IC-Rockers 85-89, Popping & DJ Comeback -06.
OUT 2 BURN TWO kommer antagligen va i HÖST. stor tack till dommarna och dj pablo random flaco jam1 Out 2 burns egna hosts phare och soo vägvisarna chubbyroc ,sophie lokalen och sponsor huset och abf huddinge inträdes tjejerna. tracy och kusin kamra männen. ljus killen robin och alla som kom dit o reppade. så lite folk va det inte. över 90 pers var där. detta är inte enda gången diffusion kommer göra jam så håll er updaterade
Aye F18 jag har aldrig påstått att alla där var dansare, flicka lilla. jag talar om breakarna som inte dansade, så du behöver inte ta åt dig för att du satt ner. menar att hur kul är det att som breakare att dra dit och vara typ den enda som ger sig in i cirklarna? but well, de kanske tyckte att det var sjukt kul...men jag skulle iaf inte tycka det. nog om det. ska inte pissa på den här tråden mer på grund av att jag är gammal grå och bitter i förtid.
Delam tange barat
VILKA VANN???
skill bill vettu
Det var "Seek and Destroy" = Sideshow + Shemir från Ultimate Desperados som vann. Tack alla diffusionister för det fina jammet! Och snälla Rachel, "gammal och grå" etc, Krazee Grandma var ju där!
Glad att så många tyckte de va kul! Det var en lyckad kväll! Ännu ett TACK till ALLA som kom och gjorde jamet till ett jävligt Fett event! Jag måste också Tacka HUSET o ABF Huddinge extra gång, utan dom hade detta event aldrig hänt.TACK // Rubbish
Grounded
nån som spelat in videos ?
props till diffusionz som arrangerade eventet & DJ JAMONE- SOM KÖRDE BRA BEATS UNDER HELA KVÄLLEN. OCH TILL ALLA BBOYS SOM REPPADE..........
i punched you hard in the face bitch,now you see double/take a look in the mirror what ya se now kid, a gay couple///
Fett nice jam tycker vi från Polarbear crew kom ända från luleå och är inte besvikna tvårt om! Fett bra jobbat grabbar propps till alla som har fixat jamet till en super kväll! TACK!! // HaM Polarbear Crew
Be brave
shit det måste ta minst 20 min för lifeck att skriva ett inlägg varje gång :P ne ja skojar bara.. ;) vilka var i finalen ??
if hiphop is dead call me ghost in the flesh