I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

boka 3e Mars: GBG battle-jam med 2vs2!!

Vår Hiphop - Breaking

2007-02-21 14:18
Så arrangörerna säger att dem är bättre än några tävlande tillsammans? och arrangörerna skriver helt fel om grupper, namn etc.. Style warriors och apache vet iaf vad som händer i break världen. Ni verkar ju ha mindre koll på crews. 

Så va inte så kaxiga mot dem som gör erat jam till ett jam

Så eftersom ni "incredibles" påstår vara bättre än Style warrios och Apache tillsammans kan ni battla dom om alla pengar som kommer in. put your money where your mouth is..
 Red Motion Music

2007-02-21 14:43
Presis vadå bättre ahahahha mmmm vi alla har sm o kolla på OM ni tror att ni e bättre än oss plzzz..!! ahahahhahaha fjortis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-21 14:56

junior vem e du o skriva hetsiga och obehagliga inlägg.. skilj på att kaxa sig me distans t sig själv och andra som är på skämt och den typen av inlägg i vilket ljus du tydligen väljer att tolka mitt.

Ang. felskriften: Jag har redan bett om ursäkt att jag skrev fel o ja har ändrat det. vad mer ska ja göra?? ska jag anordna en uräsktsparad nerför avenyn och annonsera på radion!!?? det väsentliga e väl att apache/stylewarriors som är berörda ursäktar mig. Dom vet att ja menar de och vad vi är för personer i Incrediblescrew -mer än du för du känner inte oss. va heter du? var dj'ar du nånstans?

det är inte konstigt att göra den typen av misstag med tanke på att dom först hette STWC o sen i Halmstad hette Apache.. så jag trodde dom hade bytt namn helt.. men sen fick jag order att skriva STWC på seco o N-D o då tänkte jag att de ändrat tillbaka... men det hade de inte utan det skulle vara apache.. så då skrev ja apache... men nej dom skulle heta apache/STWC o såvitt ja vet så har de iinte hetat så tidigare. Med tanke på att ja tränar me dom ibland så är det inte av brist på respekt (abe hjälper mig massa) som du så gärna vill få det att se ut som utan bara ett misstag.

för det andra e de inte säkert att de kommer in.. ja hoppas bara att de inte går back. ja riskerar mycke på en sån här grej och förtjänar inte denna typen av svar. precis som jag skrev har det vartenda gång ja skulle lägga till i listan varit mycket stressigt för mig eftersom jag inte har internet hemma pga att ja precis flyttat... o de tar 2-4 veckor att få över flytten av bredband. plus ja har en miljard grejer över mig som DU inte har en aning om så kom inte o snacka bara för du sååå gärna vill ha en fight!  men det var mycket tufft av dig att skriva så... applåd!

och jag vill bara säga en sak! den som ÖVER HUVUDTAGET ANTYDER ATT BÖRJA EN FIGHT INNE PÅ JAMET ÄR UTE DIREKT- o då menar jag UTE UTOMHUS UTE- INTE UTE UR TÄVLINGEN UTAN UR ALLT! jag hoppas att alla hjälps åt när det gäller detta

jag kan inte nog understryka hur VIKTIGT det är att detta ska va en kul FEST

och tack APACHE/STWC fö ni varit bakom från första början t detta jammet o khaled följde mig o snacka me otto om domare etc..

och sist men inte minst tack incredibles för ni e allti grymma

peace o peace o PEACE bgirlaliiizzhe

all my love goes to the art... bgirl alice

2007-02-21 15:06
word!

bra att du styr upp och det kommer att bli great!

trodde detta var ett forum för att kunna styra upp saker bättre men tvivlar mer och mer.
www.växupp.nu
-Sir Ike-

2007-02-21 15:09
eee fitt crew gå göm dej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-21 16:52

shiet, war eller vad? haha forumet verkar vara en krigszon för att inte våga tala med den anklagade personen i gästboksinlägg, publicera det är mkt bättre eller hur? så alla vet hur sur du är, och hur G du kan vara. STÅ PÅ ER! Thugz!
Vet inte vems sida jag ska stå på, alla är och har varit så löjliga här inne.
Please start respect each other.
hon fixar erat jam, hon arrangerar erat jam. Många arrangerar våra jam, här i sverige måste vi alla sammarbeta och props:a våran kultur.
Peez broderzz.

"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-02-21 17:34
bra comment där du :P fattar inte heller vad han timon_b snackar om han borde vara dö väck ju?? Crazie..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-02-22 12:28
Peaceeeeeeeeeeeeee :)

2007-02-22 13:09
wazup !
Se inlägget om workshopen på Fredagen...
Tack Django och Alice för att ni gör eran grej...
Peez props n respect.....
Style Warriors.
Ultimate.
Octagon.
Incredibles.

Gbg oldskool crews

Body Rockers
Profile All Stars
DMC Breakers
DC Breakers
GBG All Stars
Nepacha Familly
BEB Crew
Crazy Crew
Def Rockers
Pat
Otto
Maniac
Kim
Jack
Jelly Bean
Mini
Just One
KING KID JAM.
+ alla andra jag glömer och som har gått bort RIP.
Glömmer  inte....

Freeze
Ghost Cru
The restless spirits......
Live it or leave it....

2007-02-22 13:11
vad säger man, FETT gbg(L)

2007-02-22 18:35
ZzZzzZzZZzzZzZz

2007-02-23 14:25
har en fråga. ja har inte läst om denna frågan har kommit upp tidigare i tråden men aja.
Hur får man tag på biljetten om man inte bor i gbg? för ni lär väll knappast skicka den på posten. 

props till er som arrangerar jamet!

REACT RICOCHET CREW

2007-02-25 15:56
Nu äntligen har vi fixat allt som skulle ha ordnats. 
Så här kommer följande information som ni alla har väntat på. 

Jamet som ska då erhållas i Göteborg, Angered i Mixgården som då ligger i Hammarkullen. Skall hållas den 28de April. 

Det kommer att vara både 4on4 och 2on2 tävlingar. 4on4 kommer att vara så att alla grupper kommer att få Showa för domarna och sedan väljs 4a grupper som dem bästa och får battle mot varandra i semifinaler. Därefter kan ni tänka er vad som gäller. 1an får 5000 kr.  

2on2 kommer att vara battle sinsemellan ända tills vinnarna utsätts. Vinnarna får 1000 kr.

Här kommer följande.

DJ: Dj Gonzo.
Domarna: Patrik, Morris och Fax.
Uppträdanden: Rap och dans med Blast off. (Som har vunnit Göteborgs talangen 2006).
Entré: Kostar 50 kr fast om man är Mixgårds medlem kostar det 30 kr.

Det är flertalet Crews anmälda men det finns fortfarande platser kvar.
Kostnad för 4on4 är 300kr/Crew och på 2on2 är det 100kr.

Våga anmäla ER nu och vissa vad ni går för och må bästa Crew vinna.

Ni kan nå oss på numret: 0739336528.

2007-02-25 18:47
hammerhill 

alltså det är nåt helt annat eller ???

if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2007-02-25 18:48
jag har samma fråga som  ISKE P19..

Hur får man tag på biljetten om man inte bor i gbg?

2007-02-26 00:05
hammer hill fel tråd......
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!

2007-02-26 09:41
Grafflix och ISKE
om ni vill ha biljetter så hör av er till mig eller YOHEFFA här på whoa så löser vi det.
skill bill vettu

2007-02-26 16:15
Word Mighty..

2007-02-26 16:19
Hammerhill har lagt ut sin info i varje tråd.. Så de verkar väl medvetna om att det här inte är rätt

2007-02-26 16:21
Pondus, Shhhh. de vet inte..8-)

2007-02-26 16:31
fjortisar

2007-02-26 22:28

Word..

2007-03-02 09:50
eyy alla. nu e de lite ändringar igen är på tävlings listan...

couple no 9. tailor o b-boi joe har ändrats t Tailor o B-BOY TIMON

vi har även ett coulpe tävlande från skåne som jag ännu inte har namnen på

och loba-one och king foOlish royal fam/octagon crew
har avanmält sig

NI SOM VILL HA BILJETTER RING IDAG!!!eller senast imorn lör em för det är bäst om ni köper INNAN!!! priset är nu sänkt till det fantastiska 60 kr ;)

0762344960

bgirl aliizzhe

2007-03-02 10:24
  här är den kompletta listan på anmälda

1.Octagon Bisquits = Moore och Chewie
2.django o abraham från apache crew
3.incredibles crew- b-boi the LOVE och MIGHTY
4.Alen och Anna
5.Ted och Ernesto
6.
Ghetto M w partner- fr FLOORWAY
7. seco och N-D från STYLE WARRIORS CREW
8. mahan och jacob
9. b-boi tailor & The Timon

10. antonio och rob från STYLEWARRIORSCREW

11. Htown allstars

12. Kings of style

skill bill vettu

2007-03-02 10:36
my "partner" is BBOY GRYM
Peaace
Raw Ratz

2007-03-02 11:26
aight!
skill bill vettu

2007-03-02 14:22
hell yea, norway represent
Raw Ratz

2007-03-02 18:15
PS. Timon ska inte vara med, för att han kan inte dansa. Speciellt inte enligt en bboys ambitioner utav vad breakin' är.
Peez.

2007-03-02 20:54
fyra från ground extream kommer så ni vet

2007-03-02 21:00
det e bra, ta min plats =) Props kid

2007-03-02 21:10
men nån som vet vart de ska vara nånstans?

2007-03-03 17:00
jokern kommer vara närvarande =]
WWW.LEFTOVER.SE

FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!

2007-03-04 03:20
Props till Arrangörern(a), Kings of style, Domarna, Dj Devine och alla andra som var där.

Pz
//

Chewiie, Octagon

Shiiiet

2007-03-04 13:21
tack så mycket!!!

ja vill tacka alla som kom och gjorde detta jamet t ett jam!
tack till alla som battlade.. alla som kollade
vill ge props till Baroz zom stod i baren och som hjälpt mig leta reda på den lokal vi var i!

tack till domarna för både grymma solos i ringen och bra utfört arbete!

tack love- du är bästa medarrangören o riktig klippa

tack alla som sålt biljetter och spritt budskapet

tack alla som propsat för jamet o uppmuntrat genomförandet

big up fåå the b-boys and b-girls of Gothenburg.. och gästande från andra platser!

GRATTIS KINGS OF STYLE!

2007-03-04 14:22
skitdålig DJ, skit dålig lokal, skit dåligt arrangemang.

men det var grymma battles!

GRATTIS K.O.S.

2007-03-04 15:15

HEJA KOS HEJA KOS HEJA KOS HEJA KOS

WWW.LEFTOVER.SE

FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!

2007-03-04 16:27
Haha .. Grafflix, det var två djs.

Dj devine och någon annan Dj.

Dj devine var han som spelade breakmusik, och den andra Dj spelade någon blandning av RNB och jag vet inte vad haha.
Shiiiet

2007-03-04 17:32

Ni tror inte ni kan lägga upp en soundtrack lista på vilka låtar ni använde.. alltså inte dom i open crikels, dem vill jag helst inte ha.. eller veta av! men props till arangörerna..

fred

Glöm inte bort att julafton är 24/12 detta år också!

2007-03-04 18:29
Thanks for a jam with dope feeling, hype battles, interesting circles and LOVELY RNB music!

Peace
Raw Ratz

2007-03-04 19:44
aiit people, hoppas ni hade det bra igår.
jag är jävligt nöjd med jamet i helhet, trots problem med ljudet och att vi inte hade garderob.

peace
Love
skill bill vettu

2007-03-04 20:03

den lill killen va ballast fan :D

2007-03-04 22:10
Chewar P16

jaja men båda sög fan.
han som körde under battlena stängde ju bara av eller bytte låtar mitt i battlena typ! mixade inte heller ett piss utan bytte låt på sina bräna skivor med hjälp av "next" knappen på sin cd-spelare typ...

ta dit DJ Ben nästa gång ;)

bra jam annars!

peace

2007-03-05 12:43
hahaha tack för din ärlighet chewie- I like that shit..
joo- ja vet att dj's inte va dom mest guldkantade i hiphopvärlden men vi jobbade på en myyyycke tajt budget.

o tack ghettoM fört props

nästa gång.. lite andra dj's

REQUEST:
ni som tog foton o filmade- pliiis kan ni kontakta mig-
jag hade ordnat med folk som skulle filma men som fumpade oss i sista timman.. bra foton o filmer är dock förutsättning att söka sponsorer o fixa fetare jam i framtiden (typ dj ben)

jag är mycket myyycke tacksam om ni skulle vilja dela med er av det ni filmat o fotat.

pis,a

2007-03-05 14:56
SNÄLLA.. skriv ordningen på alla battles, vilka som mötte vilka.. jag håller nämligen på att göra en film från gbg.. jag kommer posta den så snart den blir klar.. inom ett par dar, men först behöver jag ordningen! peeace and love.. fett jam btw

2007-03-14 21:33
jag har fixat filmen nu.. kolla inlägget ''gbg battle jam filmen'' där ligger den uppe