I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker newstyle-dansare !!

Vår Hiphop - Breaking

2006-12-18 19:45

söker newstyle-dansare !!

hallo allihopa . ska tävla i streetstar den 27 januari i new style och undrar om det finns ngn brud /kille som är seriös , bra dansare inom denna kategori som har mkt tid för träning och är sugen på att tävla med mig ? du kan ju i så fall ringa mig så kör vi en provdans ihop och ser om det klickar osv . har danser förberädda men lägger gärna in steg från er om ni har ngt . hör av er , va inte blyga ! bor i solna och heter natasha , nummret är 0733686976 . peace

"A good dance is when you give a better impression of the music."

2006-12-19 08:12
new style ? va e det blandningen mellan street/break/locking o sånt eller? :S :P
Zegaaa ^^

2006-12-19 09:18
Nja street kan man ju säga är samlingsnamnet för både oldschool och newschool streetdance.. Oldschool är ju som bekant break, locking, boogaloo med alla des former, newschool/newstyle är ju typ hype,raga,dancehall,krumpin,clowning, crip-walks, osv. Sen finns det ju newschool och oldschool versioner på de flesta dansstilar.. t.ex house, locking, boogaloo, break. etc. Sen kommer ju ens egna tolkning in i stilen också. förståeligt att det är svårt att sätta precisa gränser.. ( Om jag fattat det rätt).
Peace

2006-12-19 09:19
Komplettera gärna om jag var bristfällig never stop learning

2006-12-19 21:10
allt är bra :) ring mig så bestämmer vi en tid ;)
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>

2006-12-19 22:22
Love is in the air.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.