I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag utmanar följande......

Vår Hiphop - Breaking

   

2006-06-08 15:32

Jag utmanar följande......

Yo ni typer som slickar röv för octagone...fucc ya
så här kommer det att gå till jag utmanar
foolish
afragon
timon
rat-monkey
o dvärgen ernesto
varför lägger ni er i denna beef som inte har med er att göra te.x afragon,timon,ratmonkey jag har inte dissat er utan jag har dissat octa...på dessa battles kommer de inte va nåra domare eller angeredfamiljer whoooooaaaaahhh....
aahhh bull....hur många ronder vet man inte heller
för att det kommer att vara pure cypher battles..jag snackar om b-boying,breaking....ålder,bra,dålig,gam mal,ung spelar ingen roll ni är grymma på att surfa men nu ska vi se hur duktiga ni e på att breaka yo foolish eftersom du är bäst utav dessa så vill jag pesonligen battla dig själv o kanske på asfalt...då blir de inga halos lr power vi kör footwork eftersom du tycker att du e så grym på(bite)!!!oooppps i did it again..hahaha ni e toys o jag ska visa sverige det o jag e sugen på att trampa på leksaker just nu
ok tack kan ni följande svara ja/nej till utmaningen här på whoa
wassup!!ultimatedesperados chico!!made man,concretekingz,grounded real homies
big wassup ghost crew,ata,flaco yo freezie wassup!!yo mr.qukester sup,nico sup!! UKNOW GET YO GRIND ON STAY UP!