ray baretto - pastime paradise barrabas - woman SAPO - Its the music Candido - Soulwanco Joe Bataan - Latin Strut SAPO - Been had Booker T & The MG`s - Melting Pot ( Inte Så Mycket latino eller ? men det e en rocking/Toprock låt ) Peace Out Party People
http://www.youtube.com/watch?v=9-Qym6Jh4Qg någon som den här låten? eller vet vad den heter? peace
STD CREW, We Got A Vision, Do U?
KOM IGEN MUSIK TIPS , Sköna breaking låtar plz :D ?
Zegaaa ^^
"Dj atom x" en skit skön låt,, tror att den var på battle of the years..^^
Simply Jeff - Needle On Tha Record
ja har ett citat från en låt, ja vill veta vilken de e! den går typ nått sånt.. "i've been around the world on this b-boy trip, more than half y'all niggas cant dance for shit" eller nått sånt!
S.W.A.T - i`m saying tough
Nån som vet vad låten som börjar vid 02:25 på den här trailern heter?
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
Det finns en låt som dom ALLTID spelar på alla Scandinavian super jams det är en låt med massa congas som jag inte riktigt kommer ihåg hur den går men om ni förstår vad jag menar så holla!
Follow the dao, right about....NOW!
Nån som vet låten som var med i boty 2006 , första låten i hollands show
http://www.youtube.com/watch?v=qYmJmpH6hL8
Snälla! nån som vet namnen på låtarna i nya circle kingz trailern?? Det enda jag vet är att den sista är en cover på Hold on, I'm coming, men vem har gjort den? http://www.youtube.com/watch?v=1pmeD5NP7oo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i kajamans andra video , machine vs. Matthias så är första låten de wolfe music librairie - party people
någon som vet låtarna.. eller någon av låtarna som last 4 one använde i sin showcase battle of the year 06.. tacksam för svar
Showen peeace
Glöm inte bort att julafton är 24/12 detta år också!
andra låten zerohead , across the 110th street med ? Tredje låten är Rufus Thomas - Itch And Scratch Piiz
i o med alla e så zega här med att ge låt tips så kan väll non som vill byta lite breaking musik adda mig på msn ,
[email protected] ...
peace ^^
Zegaaa ^^
Hot Streak - Body Work*
Gary Toms - Don't Knock My Love Zaka Percussion - Space El Chicles - Streaking A Gogo Alec R. Costandinos - Hunchback Of Notre Dame... Kan nån hooka upp mig med dom låtarna??
Vad heter låten som brjar spelar 4.26 http://www.youtube.com/watch?v=PuwSACzGaFM
Några breaks till Påsklovs träningarna ;) : Barrabas - Woman Royce da 5`9 - Boom Dexter Wansel - Theme from the planets Sapo - It`s The Music Donald Byrd & The Blackbyrds - Fallin` like dominoes ESG - UFO The Beginning of the end - Funky Nassau The Beginning of the end - Come Down Honey & the bees - love addict I gres - restless Incredible Bongo band - Let there be drums Incredible Bongo band - In-A-Gadda-Da-Vida Funky Nassau - Bahama Soul Stew Nina Simone - Funkier Than a mosquitos tweeter Shift - Roller Rink Funk The Headhunters - God made me funky yellow sunshine band - yellow sunshine Glad påsk Bboys n Bgirls !
För övrigt gäller det alla som postar: det är absolut inget tvång, men om ni vill ha svar på vilka låtar som figurerar i specifika battles är det alltid en bra idé att bifoga ett klipp. Det blir ungefär fem gånger lättare att hjälpa då. (Siffran fem i sammanhanget är ej vetenskapligt testad utan endast baserad på egna erfarenheter.)
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Life, Oen of them is "Do the spanish hustle" by the Bar-Kays I think
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Låten heter lust like music med eric sermon
aa ja chansade på att den hette just like music och hittade den :P men tack ändå määen..
http://www.watchdance.com/view_video.php?viewkey=ff53eccfdd09ad10a15b Vad heter låtarna!? dom är grymt bra! Den sista är dock "Don't tell it" med James Brown
jag letar efter en låt där det är en tjej som sjunger "oh baby, you look so fiiine, I swear one day im gonna make you miine" (eller liknande) help a fellow b-boy! peez
har någon the game by def squad ? hittar inte den
Cymande - Brothers On The Slide :D
mz_d jävligt bra låt! men har någon hittat låten jag frågade efter 2 inlägg upp!? peez
"Clap your hands every body, if you got what it takes. I'm KURTIS BLOW and i want you to know that these are the BREAKS" Kan det vara den du menar? Isåfall : Kustis Blow - The Breaks
Östergötlands Finest :P hehehe
parra! det är matrix theme song av moby
DJ Ben - Fove 2 Son Ancien 2 DJ Ben - Holiday Dj Woodo - Footwork Final Battle speedup LL Cool J - Mama Said Knock You Out Us3 - You Can't Hold Me Down Dj Junk - going the distance Def Cut - Just Listening Lords of the Underground - Madd Skillz( Speedup) Stargard - Lowdown Dancing (DJ Ben Remix) Bombers - The Mexican (12'' mix) Disco Circus - Mexican The New Mastersounds - Coffee Providers dj durt - 90s classic hip-hop mix(first song) Cymande - Brothers On The Slide Cissy Houston - Think It Over En del bra låtar att träna till :) Peace /
Zegaaa ^^
Östergötlands Finest :P hehehe
någon som vet vad låten i Boty 2000 heter som Saian Supa Crew rappar
mjaoo
Tjena, E De nån som har musiken från IBE 2005 ? Asså Typ: Peter Pan - Empire III Crossroad Crew - Break The Funk O Dom Låtarna?? Peace
*Världens bästa forumsignatur*
Det är en remix av orginalet "barrabas - wild safari" På min dator heter den "Barrabas-safari (Dj Woodo Remix)
parra: den heter Mandrill - Funky Monkey
någon som vet vad låten heter ? >.< http://www.scratchgbg.se/
http://video.google.com/videoplay?docid=6821337816393044559 nån som vet vilken låt d e på introt?..
tipsa mig klassiker förutom; - Babe Ruth - The Mexican - Eric B & Rakim - I Know You Got Soul - Kurtis Blow - The Breaks - LL Cool J - Mama Said Knock You Out - House Of Pain - Jump - Mohawks - The ChampAaaa jag vet att de flesta ovan ej är klassiker, men de står med där för att jag tycker de tillhör den gamla skolan. Häärlig boombap, som t.ex. "Mama said knock you out" tipsa mig musik att dansa till förutom; - Honey And The Bees - Love Addict - Supersci feat. Remedeeh - GetJag har läst igenom tråden ang. vad ni tränar till osv en del sköna breaks en del mindre bra! Först och främst vill jag få tips på klassiker som ofta spelas på jam och man bör lyssna igenom!
*Världens bästa forumsignatur*
jag letar efter en låt som heter "Running" men vet inte vad artisten heter. help me!
Kan det vara
Pharcyde - Runnin' som
ni F18 letar efter?
Sen för att underlätta så finns battlen mellan Xeno vs Marlon
här < ! Tror det är breaket som spelar runt 2 min som Life letar efter, dessvärre vet jag ente vad den heter.
Det var inte den.. Dom sjunger "she my women" nåt sånt. Låten du sa var ändå grym.
Life, den andra låten i Xeno vs Marlon är "Gabriel Roth - Spying on the devil" (fast vissa har feltaggat den som "the other side - spying on the devil" så det kan du också söka på)