I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Seriösa frågor.

Vår Hiphop - Breaking

   

2006-02-07 15:18

Seriösa frågor.

1. Hur vill ni att scenen ska se ut i sverige om några år ?
2. Vad är ni villiga att göra för att den ska se ut som ni vill att den ska se ut då ?

Jag menar i stora drag, liksom hur ska det finnas mer utrymme för breaking i samhället och hur ska det komma mer sponsorer och pengar involverat till jams ? Det här skulle var kul att höra vad typ Renegade och 2easy har att säga samt alla som anordnat jams och vanliga dansare som försöker komma upp sig eller bara gillar att breaka och gå ut på jam ibland. Om jag dansat och haft kul var det väl värt pengarna vid dörrn.
Jag är inte seriös inom breaking, men jag dansar och tycker det skulle vara kul att se en utveckling eftersom man hela tiden snackar med follk som typ säger "Öhh, kulturen är död här" eller " Alla bara tänker på pengar och tävlingar" .. skriv vad ni vill.

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams