I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Göteborg: BILLIGA STREETDANCE LEKTIONER

Vår Hiphop - Breaking

2005-12-01 22:24

Göteborg: BILLIGA STREETDANCE LEKTIONER

Du som är ungdom har tillfälle att lära dig dansa street hos Föreningen Crea Forza

Var: Lövåshallen - Kortedala
Hållplats: Allhelgona kyrkan - Spårvagnar 6,7,11
När: Torsdagar 16.00-17.00
Nivå: Nybörjare(/Fortsättning)

I samarbete med Kortedala SDN ingår vi i "eftermiddagsversamheten" som riktar sig mot ungdomar i skolåldern. Vi kommer att dansa streetdance fyra gånger under vad som återstår av terminen, för att sedan fortsätta med ytterligare tio danstillfällen under vårterminen. Avgiften för kursen kommer inte att överskrida 200:- och ni betalar till stadsdelen först när ni får en räkning hemskickad.

Jag kommer vara lärare så ni kan vända er till mig med frågor.

life is dance, the rest is practice........

oh yeah, and keep it unreal!

2005-12-02 08:34
Dansa gratis istället i angered me Twisted feet som tränare va mer kan du begära en svenska mästare som coach-...!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-03 19:29
va? StyleBuLLeT P21- vad är det för nåt? med anmälning och sånt elller är det bara att dyka upp? och var ligger det i angered

2005-12-04 02:37
hur gammal får man högst vara? min hållplats ju =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-04 20:52
men de e inte hela gruppen som står o tränar ut lixom ahhaha de e en från den gruppen en tjej jävligt grym o hennes elever e as grymma om de skulle kosta nått så skulle de nog va max 50 spenn lr nått ahhaha i andra stället angered centrum

2005-12-06 09:52
vem är läraren i föreningen?

taylor ..........apapap, inte heeeeeeeeelt gratis, 50kr/termin
skill bill vettu

2005-12-06 15:33
lycka till dimensional beats hoppas du får ihop en fet grupp =) !
och..???