I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GBG TD XL eftersnack!

Vår Hiphop - Breaking

2005-11-12 02:16

GBG TD XL eftersnack!

öhöm vill bara påpeka att det var över 700pers öhöm

WWW.LEFTOVER.SE

FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!

2005-11-12 03:06
jävligt skönt event måste jag säga, massa folk och mycket duktiga bboys. måste dock säga att jag e mycket besviken på den så kallade vagabonds showen. den bestod av 2 pers och inte hela gruppen som det va lovat. betala fan 90 spänn för att se en ganska speciell men inte bra show. tycker det e dåligt av er (arrangörer) att inte berätta att det skulle va en väldigt udda breakshow.
så sant

2005-11-12 03:12
jävligt rolig kväll propps till alla som fick detta att hända!
skill bill vettu

2005-11-12 03:12
Ghetto-Blaster

Vagabond showen hade inte jag lr foolish ngt med att göra det var bestämt för länge sedan innan att det var bestämt att throw down skulle vara... så "arrangörerna" till vagabond showen var världskulturmuseet... beklagar att du e besviken men det får du ta me världskultur. vaga showen hade inget med SJÄVLA jamet att göra..
WWW.LEFTOVER.SE

2005-11-12 03:21
okej ingen ide att ta upp det mer här då. tack för en jävligt trevlig kväll killar och hoppas man får se mer av det här
så sant

2005-11-12 10:45
yaaaah mad props till evenemanget :D... *lyfter hatten åt foolish och co.*
"I'm like you, I have no name"

2005-11-12 13:32
musiken var fattig.....hahahahahahha
riktig DJ...hahahahaha
" två flugor i fem smällar"

2005-11-12 13:41
öööh Megamannen

var jamet skam för svenskbreaking för dommarna gjorde fel röstning? borde tänka om lite fan! jag har hittils inte ngnsin sett en 18åring slänga ihop ett jam med 700pers! så show som respekt!

Plus det var verkligen ingen hemma stads grejj! fan kolla va som hände på finalen hela publiken skrek OCTAGON men vem vann?

och dissa in Jam One! stup hating PUNK! han e fan sveriges hetaste DJ!
WWW.LEFTOVER.SE

2005-11-12 13:43
Nån som vet resultaten i finalerna?
Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu

2005-11-12 13:53
Tack alla igen för en grym kväll!

Och bara så ni vet så räknade vi ut att under hela arret var det sammanlagt 1000 pers som kom, som mest var det 700 pers i huset samtidigt.

Ghetto-Blaster:

Om kritiken av Vagabonds show: All info om föreställningen stod på vår hemsida, där var det inte lovat att hela gruppen skulle vara med (och ärligt talat fick vi själva inte veta det förän strax innan showen, på genrepet) och dessutom hade inte den föreställningen särskilt mycket med ThrowDown att göra mer än att de var domare. Föreställningen var en självständig del egentligen. Och att den är speciell men inte bra... tja vad skulle vi ha gjort, skrivit det på hemsidan eller? -Välkomna till en speciell men inte särskilt bra show? Hur skulle vi kunna veta att just du inte skulle tycka den var bra?

Ursäkta dissen, men en show är en show. Vissa kommer gilla det, andra inte. Men som arrangörer kan man ju inte ta ansvar för publikens personliga smak, eller? Så med andra ord kan det ju inte vara dåligt av oss att du inte tyckte om det, eller?

/Soraya
www.varldskulturmuseet.se

2005-11-12 15:29
Det var ett jävligt fett jam , men ärligt tycker ingen att Bboy Ace borde ha varit med i finalen, nu kommer han kämpa ihjäl sig inför nästa power battle, detta är inget personligt men han körde bara så jävla fett igår..fetaste powerbattlen han har gjort..Props till Foolish, Världskulturmuseumet och Bushii Works!!!!
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2005-11-12 18:55
oseriösa domare........ dåligt underlag fast bra arrangerat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-12 18:55
Tack för en bra dag props mahad de va fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-12 19:22
Asså äntligen vill ja inte skriva nått men fy fan villket jam vill bara gå hem och gråta när ja ser va bboying är på väg en snubbe som håller på med capoera går vidare osv asså ricktig skit jam skam för svensk breaking foolish props till dig kör mad
De La KingS

2005-11-12 23:38
resultat någon?
You have smoked yourself retarded!

2005-11-13 03:07
rolig o bra jam!
När kommer clipsen ut som ni spelade in??

2005-11-13 13:33
Kommer det komma upp någon film från battlen??
Block 44 dödar!!

2005-11-13 14:21
dom ska nog klippa och klistra ett tag innan det händer
skill bill vettu

2005-11-13 20:16
Det låter som om Vagabons-showen var inget att jag gråter för att jag missade live, Verkar inte som om alla verkar så glada? wtf är det med er? 700 pers inne samtidigt? (lite röj måste det varit) hur var open floor? funka det? hur många ringar fick ni till? hur var publiken? kan tänka mej att det blev lite stelt till en början eftersom det var mycket högklass bboying där? hur var efterfesten?

Själv var jag på ett annat jam denna afton, St.cruix (fredrikstad, norway) Mc´s och bboying det var bland det fetaste jamet jag varit på sen SM 04 massa bboys crew från hela landet körde fett i tre olika ringar..Såg en eller om det var två snubbar från Ghost crew, jävligt duktiga,(norskar?)
gick aldrig på efterfesten där breakish all-nightish skulle vara

Kommer väll upp klipp från båda evengemangen, ska bli kul o se!

Peace
"shut up before i put you back up in high heels"<br>

2005-11-13 22:23
Shit Mahan och Afragon. you guys are dangerous !!!!

2005-11-13 22:39
5androck jag vill gärna fråga vad riktig break musik är för dig ?
Man får nog leta efter fetare beats , ingen äcklig vävla bling bling musik som är populärt..
Jag har en psykos och den är jag fast i.

2005-11-13 22:56
asså jag var så IRONISK ang. jamOne...jag känner snubben o vet precis vilken musik han spelar...grymma breaks..
det var bara fett kul att någon påpekar att det var fattig musik o att man skulle skaffa en bättre dj......
" två flugor i fem smällar"

2005-11-14 02:45
skjortan: de finns rätt mkt snygga tjejer här i jkpg med.. jag byter bort en mot din caps lock knapp?
"I'm like you, I have no name"

2005-11-14 08:32
Ratmonkey:

haahhaha jaa tyvärr så e jag bara 16år ja:P
WWW.LEFTOVER.SE

2005-11-14 13:50
5androck , ok då hänger jag med , det var en lätt missuppfattning av mig .

Peace
Jag har en psykos och den är jag fast i.

2005-11-14 14:09
skjortan vart bor du? gbg har rätt många ja :P
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."