I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

redbull BC One

Vår Hiphop - Breaking

   

2005-10-22 11:45

redbull BC One

var det i Stuttgart den tävlingen hölls ? Blir det en nästa år ?
Jag tänkte lite på hur mycket svenska bboys reser ut ut landet nu förtiden och går på större grejer, om dom gör det.
Det "längsta" jag rest i break syfte är Tyskland, har ju sett tävling i Kina också men jag var ju där i annat syfte.
Det coola är tycker jag när man bestämmer sig för att dra långt typ Frankrike asien australien för att breaka och kolla break, Några här på WHoa la ju upp Kort från Japan i somras, props om dom åkte dit bara som "break-semester" Silk_treadz var ju på fss8 också.
Sen är ju några gbg:are i Kina nu med en show och var det itne nå´n från GRounded som drog till Korea för att träna?
Ja, nämen så fort ni kommit loss från bboyworld och blabla så skriv om ni har några planer på att åka långt bara för bboyings skull, skulle vara kul att veta hur mycket alla vill ut och se sig omrking.

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams