I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

crew hur många

Vår Hiphop - Breaking

2005-05-15 13:08

crew hur många

jag har ett crew kan man säga jag å min kommpis förösker hänga med på alla jams å så men hur många måste man vara för att för ett crew :D ?

Í was here i think :D

2005-05-15 14:31
hur många som helst ;Dhur många e ni?

2005-05-15 15:45
lil_cesar P15, jag tror de är två faktiskt.

"jag har ett crew kan man säga jag å min kommpis"
(så tolkar jag det).

Breakare

2005-05-15 16:34
hur många ni vill....vanligtvis e det la 8-12 om inte mer!
HERB, bust a cap in yo ass

2005-05-15 19:07
aha för det är jam å min kommpis o kanske e till:DTack

2005-05-15 22:43
ok jag brukar tolka ett crew som fler än 4-7 eller nåt:)

2005-05-15 23:33
kallar ni er dansgrupp eller crew?

Crew är med dina närmaste , sånna du ställer upp för 100 %.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-16 00:11
Kvalitet går före kvantitet, ett "crew" kan i min mening vara allt ifrån två personer till tiotal. I ett "crew" ska det råda samhörighet samt gemenskap, d.v.s. ni ska kunna vara vänner utöver det existerar det inga osynliga lagar utom de som sätts upp av diverse arrangemang.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2005-05-16 05:47
Jag tycker att ett riktigt "crew" e en grupp bboys/bgirls som tränar tillsammans, hänger pá jam ihop, kanske chillar ihop pá nán fest, ah...en grupp pers. som hamnat pá samma ställe, vid samma tid, för att utvecklas som bboys/bgirls. Själv klart borde ett crew vara ett stöd till dess medlemmar, samtidigt som det ger feedback pá det varje medlem utvecklar.
Spelar ingen roll hur mánga man e....bara man e mer än 1...hehe
Pippi for President!!!

2005-05-17 13:12
har i kina har jag inte sett nagra bboys annu men det lar ju finnas ..undrar hur stora crews dom har med tanke pa att staden har typ 14-16 miljoner invanare.

jag tycker oftast attt dom crewsen som ligger pa typ 6-7 8 medlemmar ar softa eftersom man annars tappar kollen pa liksom deras namn och vad alla gor och manga blir likadana
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2005-05-17 13:23
absolut...ett crew består av tjjer eller killer eller blandat. jag är jälv med i ett crew på 13 peroner, men det är blandat tjejer/killar. Vi stöttar varandra hjälper varandra att utvecklas på det vi inte kan så bra. Vi hänger på Jams, efter träningar festar vi eller bara hänger. Ett crew är som en whole Famly...but they all got their arguings!
"Dance is life,the rest is just rehearsal.."

2005-05-17 14:35
thx every buddy peace