I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Privatlektioner i dans önskas!

Vår Hiphop - Breaking

   

2005-03-14 12:19

Privatlektioner i dans önskas!

Jag har dansat sen jag var fyra år gammal, började med klassisk balett och har provat på både jazzdans, salsa, karaktärsdanser, orientalisk, afrikanskt m m för att ha fastnat för streetdance.

Jag har en grund till min stil och skulle behöva stöd och tips för att utveckla mig ytterligare. Jag tränar nu på egen hand och med rätt handledning är jag engagerad och gör ’’läxorna’’ efter lektionen utan att du behöver stå och titta över min axel. Jag skulle vilja börja med lektioner 2 ggr i veckan, en timma i taget, i fem veckor framöver.

* Jag vill utvecklas mer i planering och utförande av koreografering, eftersom jag själv freestylar mest.
* Jag behöver stöd i ytterligare stilutveckling, både old school och new school (inkl breaking) stilar inom streetdance
* Självklart är råd för stretching, avslappning och feedback på ’’scenuttryck’’ mycket välkomna!

Jag bor i Göteborg.

Kontakta mig med kostnadsförslag.

och..???