I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-03-14 12:12

Dansar du?

Hej,
jag dansar och vill hitta kompisar att dansa med för att bygga upp nåt som är bärbart att visa upp på stan, på scen, på klubbar och konserter.

Jag har dansat sen jag var fyra och har provat på olika stilar, allt från klassisk balett till orientaliskt, karaktärsdanser, salsa, afrikanskt till hip hop, streetdance.

Kort om mig och dans:
Jag tycker dans är jätteroligt, jag trivs med att jobba med kroppen, och att förmedla alla sorters känslor genom rörelse, vilket är det unika i dans jmf med annan fys träning, vilket upphöjer dans till konst!! ;p Dessutom ger det både intellektuell och social stimulans. Jag strävar efter att lära mig av de som kan mer än mig och delar gärna med mig av det jag själv kan.

Jag söker likasinnade som vill dansa och utvecklas inom dans.

Har du tid, och goda kunskaper inom en eller två olika dansstilar?

Vill du satsa, med risken att det inte blir stora pengar, för att dans är roligt och förmedlar något viktigt för dig personligen?

Vill du bidra till att vi som grupp kan utvecklas, som dansare och medmänniskor?!!


kontakta mig i så fall!

Peace!

och..???