I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B Boys! SKAFFA STIL!!!

Vår Hiphop - Breaking

2005-01-25 10:21

B Boys! SKAFFA STIL!!!

Alltså jag fattar fan inte en sak!
När jag va liten och såg en B Boy så vart jag så otroligt imponerad av va han/hon kunde och tyckte verkligen att han/hon va bättre än alla andra människor, stod högre, hade mer still, va häftigare alltså allmänt bara bättre.
Nu när jag har blivit äldre så har jag lärt mig en sak och det är att man blir bemött på olika sätt beroende på hur man ser ut och klär sig, jag anser fortfarande att Breakare skiljer sig från andra människor på ett positiv sätt och är speciella och verkligen förtjänar respekt men FÖR FAN
VARFÖR MÅSTE ALLA BREAKRE SE UT SOM JÄVLA LODARE FÖR

nu tycker säker många att jag e ytlig och puntad men tänk er det här Senariet:

Jag har aldrig sett ut som en hiphopare lr breakare för den delen men jag har alltid mer lr mindre varit street och brytt mig om hur jag ser ut.
jag följde med några av mina elever för att coacha de på en tävling när jag plötsligt fick frågan från arrangörerna va jag gör i uppvärmnings rummet, jag förklarade och han sa: "jaaahaaa va konstigt, du e ju välklädd, du ser ut som en fotboll spelare "

vafan ska alla andra (kommersiella) sporter och folk som sysslar med de få sånt respekt och props och märkas ut på ett positiv sätt och Breakare ba va nåt som finns där i bakgrunden när det egentligen e vi som e så jävla imponerade ???
Jo, för att alla andra märks ut och ger en sån fint, positiv och vacker bild av sig själv.

Peace out Bboys Brothers.

B.Boy 4 life