I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B-Boys i Piteå

Vår Hiphop - Breaking

2005-01-24 21:51

B-Boys i Piteå

Har precis tagit mitt pick och pack och flyttat till Sveriges hjärta: Piteå . Hrmph, hursomhelst.
Nu söker jag breakare i Piteå med omnejd (funkis med Luleå/Skellefteå också, jag kan åka buss nån gång i veckan) som kan tänka sig att träna ihop med mig. Hör av er, antingen här på whoa eller, till:
[email protected]

Peas n' out /Oskar

Representing "Fresh N' Keff"!
Det är jag som är Keff!

2005-01-25 11:27
OTG: det är bara att ringa mig ffs. Jag har alla telefonnummer du kan önska dig ;) Luleå, Piteå (vilket det är dåligt med bboys i atm) Skellefteå, Umeå, Kalix och badass HAPARANDA!@#

2005-01-25 13:48
ewe001
Ok. Tack för upplysningen, jag letar fortfarande. Du får gärna höra med Kristian om han kan kontakta mig. Tack på förhand.

Matheus
Yao yao, allting har sin tid. Fast sannign broder, jag ahde glömt bort ditt övervälmande kontaktnät här uppe.
Sen borde vi träna ihop nån gång igen (fast jag tänker inte släpa mig själv till Haparanda, vi frå köra nån kompromiss (typ Luleå)). Fresh!
Representing "Fresh N' Keff"!
Det är jag som är Keff!