I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

angående df2

Vår Hiphop - Breaking

2004-11-28 14:25

angående df2

jag måste säga big up till arrangörerna först och främst, jävligt roligt att folk ordnar grejer som blir sådär bra, och tack för förtroendet att sitta domare. Synd bara att många hade valt att stanna hemma den här kvällen you missed out :)

Och nu till varför jag skriver det här igentligen, under den sista halvtimmen eller timmen var det någon som har bestulit mig på min keps. Jag köpte den där kepsen på bboy summit i LA av en målare som satt och hade handgjort den så den är unik. Den betyder jävligt mycket för mig som person eftersom den är ett minne först och främst över hela tiden i LA. Och jag tyckte om den oerhört. Jag hoppas personen som tog den har hjärta nog att ge tillbaka den för för mig är den ovärdelig, om nån kan tipsa om ve mdet var eller om du har den snälla hör av dig till mig eller lämna in den på morris eller skicka den he mtill mig jag postar adressen på min presentation bara för att.

beskrivning: det var en marineblå keps med vita sömmar, den hade ett ansikte målat på sig som föreställde en mångubbe dvs en runt aniskte med sömninga ögon, den var målad i färgerna orange och marineblå.

hitelön: som sagt jag betalar vad som helst, och det är inte ett skämt heller, så om du är girrig så tjänar du mer på att ge åtminståne låta mig få bjuda på kepsen på nått sätt gå genom mellan händer vad som helst i dont give a fuck. Men ha hjärta i dig att låta mig få tillbaka den.

lost hope

Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on

2004-11-28 16:45
mannen jag börja nästan gråta seriöst, fan vad kaxigt att jävla idioter bara glider upp sådär från ingnstanns och snor nått spm inte är så vart mycket matrialiskt sätt men mycket för en som preson i form av minne eller känsla, och trots att du var domare som är en person man skall ha respekt för..hoppas du får tillbaka den, fan vilken stil... ge tillbaka hanns keps!

*Medkänslan
"shut up before i put you back up in high heels"<br>

2004-11-29 15:10
oooh shiit villken ångest mäniskaaa
De La KingS

2004-11-29 22:29
som fan, som sagt betalar för att få tips som leder till att jag får tillbaka den eller köper tillbaka den, 350kr+ minst har jag lagt undan. Jag ska fan ha den tillbaka... eller så ska jag se till att inge nska kunna ha den på sig om de inte vill bo i sibirien.. ärligt, har bilder på den så det ska spridas...
Just keep on pressin on

2004-11-29 22:30
hoppas vem det än var som tog den har hjärta att ge den tillbaka i even pay kan inte bli bättre än så för alla inblandade.
Just keep on pressin on

2004-11-30 15:53
silk_treadz : Upp med bilderna här, så att fler känner igen den. Jag skulle inte ha något emot att plocka den från killen som går runt med den på stan och ge tillbaka den till dig, liksom..
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2004-11-30 16:40
jag åkte dit men hittade inte från tuben...jag e nogganska mobbad faktiskt..
Söker du beef?

2004-11-30 19:25
sicvic: sant men man kan ju hoppas att ordet sprids...
Just keep on pressin on

2004-12-02 15:46
usch, vad trist att vissa inte kan visa respekt och låta andras saker vara ifred. hoppas den kommer till rätta...
Delam tange barat

2004-12-03 01:27
jag kommer tyävrr inte ha möjligheten att komma på cypher, jobbar och får inte ledigt.... förjävligt men vad kan man göra. Tror cypher i helgen kommer bli grymt skit sur för att det sket sig med det nya arbetschemat.

Tack för supporten, håll ögonen öppna, för den som fixar tillbaka den till mig får 500bucks:) hoppas få den som tidig julklapp eller nått...

men förjävligt är det, man blir både cynisk och bitter p åatt folk snor från andra bboys. Det sjuka var att den försvann på slutet av kvällen då det mest var bboys på stället så man tappar ju lite hopp.

Just keep on pressin on
Breakare

2004-12-06 06:02
vad fan e det med er eran fitter, ge tebax hans keps jag svär jag skulle fan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig ge upp, uaooooooooo......medkänsla som fan, hoppas du får tebax kepsen mannen, peez!
HERB, bust a cap in yo ass
Breakare

2004-12-06 06:04
om det e så att dom eller den har the cojones too give it back, viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilket jag inte tror, så jag kan lika gärna kalla han/hon/dem för pussies här o nu! :D
HERB, bust a cap in yo ass