I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bounce på tv

Vår Hiphop - Breaking

2004-11-03 20:46

Bounce på tv

Lördag 6 november kl 20.00 visas Bounces föreställning "The Score" på kanal 2. Tänkte bara tipsa om det...

UNIQUE

2004-11-03 21:38
oooh.den har jag velat se :) fan va kul!
Delam tange barat

2004-11-03 21:56
Tack för tipset bboy_Unique... Va kul:)
Då äre ju SM samtidigt i Göteborg ju. Nu skulle det vara riktigt bra att veta hur länge SM håller på. Jag har bara kunnat hitta att det börjar 13.00.
Nån som vet när d slutar???

Någon som har något tips på plejs där man kan se det? Vore ju kul om många intresserade samlades på ett ställe.
Give the culture what you want it to give you!

2004-11-04 12:17
The Score e ändå inte bra, så var inte ledsna om ni missar den...den är nog ännu sämre på tv än i verkligheten...

2004-11-04 16:08
vem e bounce?

2004-11-05 14:51
Fan va tungt d skulle va om SM skulle sändas!
Anik - Better than sex

2004-11-05 15:10
sm slutar runt 20.00 ifall det inte blir efterfest...
life is dance, the rest is practice........

oh yeah, and keep it unreal!

2004-11-09 16:46
så jävla kasst filmat.. live tycker jag den är rätt nice!

peace
"Folk kommer dit och är så jävla "yo" att ja inte vet vart jag ska ta vägen.."

2004-11-09 20:10
utan bounce skulle varken new school, popping, eller locking vara så stort i sverige som den är i dag..karl dyall va en bland de första som tog hit lockingen från LA...Bounce är ju hur grymma som helst! både teckniskt och sceniskt. jag har har både sett dom repat showen och vart på deras försetälningar..allt är genom tänkt, väl koreograferat och nyskapande, 110 fullbokade föreställningar på dansenshus bevisar bara hur mycket dom knäcker! gå och se föreställningen på riktigt eller ta en workshop för någon av dom innan ni dissar dom för en halv kass filmad tv föreställning...peace

2004-11-14 05:22
tog inte Damon Frost typ 1 miljon för att fixa koreografin till Bounce...o sen att dem tar in massa proffessionella dansare o sen "är vi sex stycken i vår grupp som tränar stenhårt o kommer på allt" inget mot showen för den e grym men man måste ju stå för sanningen..eller?
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2004-11-19 14:01

fan vad alla snackar mycket...lägg den energin på att träna istället...

VEM FAN BRYR SIG OM BOUNCE ÄR BRA ELLER DÅLIGA...OM NI INTE GILLAR DEM SÅ ÄR DET HELT OK...OM NI GILLAR DEM SÅ ÄR DET OCKSÅ OK

Jag tycker man kan klaga till en viss gräns men....please....de flesta tar ju i som om Bounce vore satans avkomma...
Jag är mig själv och skiter i vad du tycker...haha...klart jag bryr mig!!!

2004-11-20 02:53
rythmic

det var inget jag fick för mig det är saker jag har hört, och av de som inte håller med mig så har de inte lagt upp något bevis för att det skulle vara annorlunda...

man måste stå för sina handlingar..
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...