I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Break= NOOBS som försöker få brudar genom att...

Vår Hiphop - Breaking

2004-10-14 00:38

Break= NOOBS som försöker få brudar genom att...

stör mig på dem som försöker få brudar genom dansen!! själv tycker jag om o dansa o så inför andra men jag raggar inte på det sättet !!!

håller ni med ??

Politiker - Game Over - rocken'roll biatches

2004-10-14 00:41
oh my... "NOOBS" ?

att dansa är väl f.ö. ett rätt naturligt sätt att skaffa sig ett ligg, djuren gör ju så ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-10-14 08:40
Ahahahah =D Precis ^^
så kan det gå om inte haspen är på

2004-10-14 09:12
Någon fråga min brud "öh du, hur ble du och illinidude ihop så ?
Hon sa " ja ba va på disco så liksom så såg ja han som gjorde helikopter och footwork till min favorit låt med BRitney spears osså tänkte jag OHMYFUCKING GAWD he is the COOLEST, sen hoppa ja i säng me han så var vi tillsammans, tihihih !!"
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2004-10-14 10:42
illini dude..haha den va klockren :)...
You have smoked yourself retarded!

2004-10-14 11:18
Jag håller inte med, har inte "fått" en enda tjej (nu låter det där hemskt kvinnoförnedrande, och jag sysslar självklart inte med sådant annars heller, men för diskussionens skull fortsätter jag) genom att dansa. Vad finns det för tjejer (eller killar, för den delen) att tända på i breaking? Det ÄR rätt osexigt.. :)
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2004-10-14 12:21
SFX

com on hehehe =)
De La KingS
Moderator

2004-10-14 13:55
Parningsdans... klart som fan breakare har en jävla massa fördelar på ett vanligt dansställe. ni har fan moves, det behöver inte vara nått extravagant alls för att dansa bättre än 99% av alla andra på stället.
Nått fel att använda sig av alla möjliga talanger man har för att få brudar? var ska man begränsa sig? Det kanske borde vara som en polislineup, eller ett lotteri. då kan ingen försöka överglänsa någon annan.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2004-10-14 15:17
Jag tycker snarare att man har nackdelar. Inte fan vill någon röra vid en efter att man har varit nere och sopat golvet med ett par guldmills. :)

(.. och JA, jag har försökt. :P)

2004-10-14 16:23
Pussy, Pussy, Pussy! :P~
Nä. Jag har tjej, och hon gillar inte när jag dansar. Hon vill bara göra annat. Tsktsktsk

2004-10-14 16:25
Jag träffade nog inte ens topic nu, men det får vara.
Folk som bara breakar för brudar brukar lägga av rätt snabbt. När de väl blir fångade och fastkedjade i ett s.k. "förhållande" om inte annat, så låt dem hållas. Det är väl ändå hur bra de är som räknas?

2004-10-14 23:04
Och jag känner ju hur mina chanser bara ökar att få till det med 17 åriga killar ju bättre jag blir!
www.2faced1.com

2004-10-15 02:45
ja fan klaert man dansar för att få sig ett ligg :)
ni ska se min underbara förföriska figgy 4 freeze den faller dom för direkt..

2004-10-15 04:47
Jo, man har ju sett bboys fá till det med brudar och försvinna tills det e slut....assá, dom slutar träna och allt bara för att va med bruden, sen när dom tröttnar pá dem eller blir dumpade kommer dom tillbaka. Hehe... Sen finns det ju oxá brudar som börjar breaka tills dom fixar en bboy, dá slutar dom dansa...hehe
Pippi for President!!!

2004-10-15 12:42
Ha ha ha... någon har fattat fel här. MC´s får brudar, inte Bboys :)
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2004-10-15 17:34
käften på er, brudar älskar breakdance va fan , det behöver väll ingen ingen forskare läga fram en diagnos på!?, fan du behöver inte änns lägga in, mills eller fotwork det räcker med enkla topprocks, dansa stående med tjejen fan oh god shes lovi´n it jag svääär, fallar för dej lyckat nog om du ahr kontroll ta flera stycken, Sozan - jag är dansare och jag Är dansare, jag vet väll vad det betyder, skaffa ett liv du med en hund eller nått. och nej Jealee - Mc`s är oftas fula antingen jätte små eller stora snubbar med massa gropar i ansiktet, vi Bboys har svättar och trännat upp våra kroppar till Nära Modeller ! =) tjejer älskar at se styrka kombineras med smidighet taktkänsla och styrka, am i right? åhhhh fan vad jag är skön!
"shut up before i put you back up in high heels"<br>

2004-10-15 20:29
Jag kan inte tänka mig vad ni träffar för tjejer, men det är inte sexigt med breaking och b-boys för fem öre. :)

2004-10-16 14:18
Sfx- chees man, du träffar fel tjejer :) fan brorsan komigen nu...

2004-10-18 02:58
Det beror helt på hur grym man är!! förstår att vissa av er inte för några babes...OMG
"Ja snäll är han" Lil Cesar aka KillaH Kid

2004-10-18 10:47
Nej nu vet jag, sådär säget ni bara för att få alla babes för er sjävla =) äkta glädjedödare.

2004-10-18 18:26
ja då så! ska vi konstatera att vi Bboys är det mest sexigaste som vandrar på jorden =) lol

2004-10-19 13:24
visst kan breaking få omkull tjejer... det finns exempel på folk som gjort windmills på dansgolvet och fällt tjejer som hamnat i vägen =D.... *inga namn nämnda*
"I'm like you, I have no name"

2004-10-19 22:18
Okej Xion haha i just den delen av disskusionen har du kanske rätt. Men onestyle är för härlig asså, skulle inte kunna utrycka mej bättre om våra bgirls.

2004-10-20 08:45
jag har dansat sen jag va liten ... och visst .. folk kollar upp till en om man kan breaka.. oxå med tjejer .. om man kan såtycker dom det e spektakulärt och grymt .. så visst man får väl lite fördel .. men sen så måste man kunna prata oxå ..inte bara dansaa ;))))) peace ouuuuuttt
-ROBiSH (the schematic gemini).....
http://www.soundclick.com/robish
cerebellum.of.christ.entertainment

2004-10-20 18:31
Håller med Xion!! det är ju sant ;)

2004-10-20 19:33
Xion: Jolly good job, captain obvious :D

2004-10-20 21:11
hehe okej men det är ju sant, jag raggar inte för att få brudar för att dansa gör det på mitt sätt ;)