I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dansare sökes till DANSGRUPP!

Vår Hiphop - Breaking

2004-09-30 21:14

Dansare sökes till DANSGRUPP!

Jag undrar om det finns intresse för att starta en street dansgrupp med betoning på mest HIPHOP, lite ragga, locking, grinding, boogie, break kan väl förekomma :P? Skulle vilja tillhöra/starta en dansgrupp i göteboprgsområdet och öva och komma på kombinationer tillsammans. Helst ska ni vara riktigt duktiga också och älska att dansa! :)

life is dance, the rest is practice........

oh yeah, and keep it unreal!

2004-09-30 21:46
igen?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-09-30 22:25
Vadå igen?! Och vad är det för tråkig inställning!! Usch...

2004-10-01 09:44
jag skulel också tycka det var roligt att starta en grupp i göteborgsområdet !! Men vet du vad, jag är inte riktigt duktig enligt dig tror jag , so screw it .. jag lirar hem och käkar pasta och ser på GOrdon Liu filmer istället.

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2004-10-02 00:10
varför tror du det? jag är nybörjare själv...jag syftade mest personer som verkligen inte kan lära sig steg och kan inte injectera in lite attityd och stil i sina moves...ta inte allt så hårt ifall du va inte ironisk såklart, sådant kan vara lite svårare att uppfatta via datorn eller så e jag trög, jag inbillar mig det förstnämnda :P Om du tycker att det vore roligt så verkar du ha den rätta attityden. Jag har inte som syfte att dissa folk! :) jag vill också ha pasta, rikligt med smält ost ovanpå helst! gott

2004-10-03 17:39
...ta inte allt så hårt ifall du va inte ironisk såklart, sådant kan vara lite svårare att uppfatta via datorn

RIGHT on the money !!
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2004-10-03 21:05
Jag kommer nog att flytta till Gbg førmodligen næsta år, ja fuck up jag ær i danmnark och saknar dom sista tangernterna, haha
Men vill du dansa med mej? ær du snygg nog? før jag ær rætt kræsen av mej. jag søker flickvæn, fast jag annonserar i aftonbladet och inte på whoa puss homegirl
"shut up before i put you back up in high heels"<br>

2004-10-03 21:10
DU är rätt kräsen av dig..och annonserar i aftonbladet ?
HÖrru, snabba dig hit till GBG ! lol ..

2004-10-03 21:56
Gbg a fan ge mej ditt nummer så ringer jag dej nær jag kommer ner..lol vart i gbg bor du?

2004-10-03 22:04
Jo, fan du kom på mig. Det här är en smyg kontaktannons! Damn it! Vissa e bara för klipska! :P

2004-10-03 22:09
hahah i know i am smart, katastrof hønshjærna kanske...
har du dansat længe eller?

2004-10-03 22:14
nästan värt o se om detta är underlag för att kunna få nobelpriset! aaaah! sluta med förhöret! :P ok, jag erkänner...jag har inte alls dansat länge, jag har typ börjat precis. Fast jag är ingen värdelös nybörjare...jag är en naturbegåvning..en pro, hehe :)... du då?

2004-10-03 22:26
haha checka min sida dær finns deverse fakta, men jag ska faktiskt studera i gbg næsta år så det ær væll lika bra att sakffa sej lite kontakter runt i det området, fast min Dude kompis kommer jag hænga jærnet med tills han spyr på mej, hahah =)
naaaa får se vad jag ska ta mej till, dær borta.. jag var faktiskt dær i onsdags och hæmtade min mobil på cp-stælle... kænner du till en dansgrupp med tjejer gansak kænda street-funk crew från gbg? vilken skola går du på?

2004-10-10 16:53
berätta om street-funk crewet!!!! gaaah!

2004-10-28 15:54
det är 4 tjejer som kommer från Gbg som är en grupp som dansar street,funk,break riktigt schyssta tjejer, jag träffa en av dom Nu på battle of the year, och hon hadde tydligen flyttat till sthlm, så mer om det vet jag inte