Power på asfalt
sätter ni någon powermove bra direkt på asfalt ? jag har gjort wimming helt OK på en asfalterad basketplan ,fick skitröda blod-droppiga axlar men så ont gjorde det inte.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
flares funkar kan ingen annan så ja har inte testat nån annan:)
va e hand power moves? flares, airflares då eller? :)
90s och sånt funkar...
skill bill vettu
Jag drog en windmill igår senast på asfalt (bara för att bevisa att det gick),fick några små rivsår påhöger underarm, men inget att bry sej om. men 90´s och flares funkar väll och om du räknar alla olika volter till power så blir listan längere
"shut up before i put you back up in high heels"<br>
Skyy men det ar anda battre om man gor det pa en slatare yta. sen beror det pa vad man kor for mill ocksa och hur man kor den. jag kor t. ex no-handed mills och da anvander jag huvudet ocksa. och det kanske inte skulle va sa skont att gora pa asfalt :D
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
asfalt e farligt
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
Kör i en sandlåda windmill also testa det om ni vågar...
I give u the finger....
maverik hmmm de är freezer inte powermoves..
maveric har inte provat med det. men typ 2 kan man göra utan problem utan handske.
skill bill vettu
ratmonkey P17 wimmin=windmill...
nja, det beror på hur slät den är också...
skill bill vettu
Kommer ihåg en grupp från malmö som kallade sig red alerts en av dem gjorde headspin direkt på asfallt haha tokig fan. De var synd att de la av för en av dem hade sjukt snygga mills bland annat.
Sky is the limit and you know that you keep on Just keep on pressin on
Silk: Red Alerts? Aldrig hört talats om dem, hur länge sen var det?
ChipRoc: UP jamet 96-97 kommer faktiskt inte ihåg när det var. Fick inte med mig en flyer därifrån tråkigt nog. Men jo de kallade sig red alerts då helt bombsäker på det och de kom från malmö.
fråga quacke han battlade hela kvällen lång med dem jag skadade mig efter typ ett solo som vanligt :P
ChipRoc_LM P0 kasem,ricky achmed o den ligan har ja för mig.
silk_treadz P25 jepp ahrmed han va rakad oxå de va de värsta hade blod fläck i huvet sen fast han gjorde de inte bara en gång utan felara gånger typ 5 gångert om och om igen hahaha hardcore
De La KingS
har en polare som körde turtle och dunkade i huvet så hårt att ögonbrynet sprack. hihihi :)
skill bill vettu
Piotr "giro" från gamla suicide rockers fick in en kanske decimeters lång sticka i skallen en gång haha det du :D
ingenting mot att glibba på knäna på gumpasals golv..:S iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaj ja får rysningar, fobiiiiiiiiii
Breakare
2004-07-25 13:52
jag körde headspin till jackhammer till babymill till windmill 40 ggr toll värsta råvolten o landar på rygg o gör en backspin..........................moahah ahahaha :P
HERB, bust a cap in yo ass
ingenting mot att glibba på knäna på gumpasals golv..:S iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaj ja får rysningar, fobiiiiiiiiii vad fan skriver jag? hihi
Jag och en polare brukar köra flare battles när vi träffas på fyllan.. har även gjort windmills på isplättar med skridskor =D
så kan det gå om inte haspen är på
shit ja kan inte ens 6-step på fyllan..
windmill på fyllan går väldans segt.. =D
så kan det gå om inte haspen är på
kör dickspin.....den lär ju inte göra ont..;)..hahahahaha..=)
Jammix
Sköne_Egon Givande inlägg :P
Ac-at, av Cupjeark Clique
barbus P17 precis som dina brukar va ;)
killen som körde headspin på assfallt Dog igår i Malmö Arhmed WIld stuff hette hans crew innan Bboy Ahrmed RIP
De La KingS
fan va tråkig händelse! jag sörjer med er alla
the world is crazyyy
De La KingS
blev skjuten i fredes natt utan för heart break malmö RIP
De La KingS
Breakare
2004-08-08 19:25
crazy world.........R.I.P, en breakare borta, fan va synd bre!
Breakare
2004-08-09 12:18
läste om det i tidningen..e det han som sköts med sju skott, tssss fan va synd!!! crazy motherfucker han som sköt va fan!peace men!!
vadå e detta ingen lögn eller?
R.I.P. killen var grym back in the day, han körde verklige nsin ish tight på up jam... damn shame...
gör headspin på gatan med keps då kan man snurra inuti kepsen
David Andreasson: yeah är i stan. fan att vi missade batteljäveln menmen... Nej, jag menade K-MOs turtle.
skill bill vettu