I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad händer i Sverige ? (I´m out of the loop)

Vår Hiphop - Breaking

2004-05-04 10:56

Vad händer i Sverige ? (I´m out of the loop)

har det vart några bra jam i Sverige i år ? Jag menar jam med bra vibe där folk har kommit för att dansa och göra cirklar för att det är KUL och inte för att man kan vinna 5.000 spänn i en tävling och sen bara siter och väntar på en bänk och sparar alla sina moves till tävlingen. jag har bara vart på ett enda jam i år (Circle sensation i malmö) tyvärr kom det för lite folk och det var inte tillräckligt med bboys för att någon skulle vilja dansa.
jag menar inte att det är någons fel, det blir ju bara så ibland ..
Ja, ni tycker säkert "jamen du jävla johnny som bara sitter hemma vad gör du åt saken?" jo de är sant, jag gör väl inte så mycket för breakscenen, men jag tycker jag har rätt att ställa frågan iaf ..

Frågan då, är det några jam nuförtiden där det är många som kör, och vill dansa och ha skoj och så ?

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams