I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur gör ni med mobiler,nycklar & pengar på jam ?

Vår Hiphop - Breaking

   

2004-01-31 23:52

Hur gör ni med mobiler,nycklar & pengar på jam ?

jag är pedantisk med mina breakskor, dom får iten bli slaskiga brunaoch leriga för ajg kör alltid med dom inne (på ställen som jag inte vill leara ner och så)
Så om jag ska på jam har jag med en ryggsäck med dom i och går till jamet i vinterkängor och inann jag lämnar in ryggsäckn så byter jag dojor och lägger i kängorna, jobbig process man vill ju bara glida in.

Sen vissa jam så har jag haft mobil och skit grejer i fickan, man blir så dum av att när man ska in i en cirkel säger man till polaren "du håll detta lite !"

Hur gör ni ? har inte Tribal gjort några extrema "super slick denim safe and secure shortss" som man kan ha prylar i utan att dom flyger åt helvete när man breakar ? isåfall vill jag köpa ett par.
JÄVALR !

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams