I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Söker kritik] MoBProductions-Uncover (rap beat w hook)

Vår Hiphop - Beats

Producent

2013-10-28 19:40

[Söker kritik] MoBProductions-Uncover (rap beat w hook)

Tjo!

Nytt beat ute igen, Söker endast kritik.

Skulle uppskatta om någon här kan vakna upp och faktiskt lämna lite sådant. :)

Peace!

MoB

Producent

2013-10-28 21:28
låter som ett anton o affe beat, vilket är bra om man tycker om dem. kan inte höra mixningen för sitter på laptop. Så kan inte kommentera förutom min egna åsikt o då är de inte min kopp av té, och för att generalisera så låter de som nåt för 15åringar.
älskar idén med den hooken.
www.soundcloud.com/bad-ll-productions
Fb page: Badill Productions
insta: Badillprod Aiming for the stars, you should too.
Producent

2013-10-28 23:19
Badill skrev:
låter som ett anton o affe beat, vilket är bra om man tycker om dem. kan inte höra mixningen för sitter på laptop. Så kan inte kommentera förutom min egna åsikt o då är de inte min kopp av té, och för att generalisera så låter de som nåt för 15åringar.
älskar idén med den hooken.

haha, okey!

Tack för du lyssnade :)

Producent

2013-10-28 23:40
Jag gillar ju the dirty old school bangers, och det är nog inte många i detta forumet som inte har fått märka det.. Så jag förstår verkligen inte poängen med den här typen av beats. Är lite nyfiken på hur det har kunnat bli så vanligt på whoa MEN jag håller inte med Badill ... tror att det är en hel del på whoa som skulle gilla detta om de bara hade gått in och lyssnat.

Peace
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!
Producent

2013-10-29 00:32
RK-Studio skrev:
Jag gillar ju the dirty old school bangers, och det är nog inte många i detta forumet som inte har fått märka det.. Så jag förstår verkligen inte poängen med den här typen av beats. Är lite nyfiken på hur det har kunnat bli så vanligt på whoa MEN jag håller inte med Badill ... tror att det är en hel del på whoa som skulle gilla detta om de bara hade gått in och lyssnat.

Peace

Jag gillar olika typer av beats...
Men föredrar faktiskt såna här typ, Men det är min stil, du har din :)

Tack för du tog dig tid att lyssna allafall! :)

Peace.

Producent

2013-11-06 02:05
Beatet är aight, men kicken slår i som fan.