I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Freebeat] 31 Bad A** Beatz By Chef Boy Dee

Vår Hiphop - Beats

2013-01-22 12:19

[Freebeat] 31 Bad A** Beatz By Chef Boy Dee

Shu

Här e lite Free-Beats av olika sorter, om du är hype på att lägga rhymes över nått av dessa beatsen så kan ni messa mig och lämna:
email adress, länkar till låtar du/ni gjort & namnet på beatet som du vill ha.

Så skickar jag den till dig om dina låtar fått godkänt av juryn.
Endast artister med talang önskas.

All the best / ChefBoii

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2013-01-22 15:55
Skriv inte att det är freebeats när man måste köpa dom din jävla idiot.

Freebeats = Gratisbeat.
Medlem på whoa sedan 2008.

2013-01-22 17:55
det var faktiskt galet sköna beats. dock kanske inte min stil dock men big up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-01-23 08:00
@mentally Intressant hur du kan göra en så snabb utvärdering utav en person att kalla hela personen för en idiot när du inte känner mig, du kanske har rätt, jag har nog en "idiotisk sida" inom mig som kommer ut ibland, men jag har många andra bra kvaliteer/ sidor som människa, o inte ens dom definerar mig.
Det är alltid bättre att respektera det okända, ett tips bara.
Dom är free beats & kostar inte ett öre. Peace

2013-01-23 08:02
@Janco Ey tack mannen, det uppskattas galet.

2013-01-24 18:54
lungt bre

2013-01-24 18:55
Skulle man kunna få kicka över 7an? kan skicka nåra grejer jag gjort i chatten.

2013-01-24 18:55
privat meddelande.

2013-01-24 18:56
menade 11an'

2013-01-27 00:28
@Janco ait cool skicka lite utav det du gjort tidigare i ett medelande. Peace

2013-01-27 16:22
Är inte intresserad av att droppa på beatsen i nuläget, men jag ska definitivt visa dessa beats för några polare som kanske kan vara sugna.

Måste säga att du har sjukt tunga grejer mannen, riktigt nice att höra någon som vågar sig på grejer som "Immortal", "The Solution", "Daydreamin" och listan fortsätter.

Mycket, mycket bra beats. Blir fett glad av att lyssna!
You can't stop the Prophet..

2013-01-28 22:55
@Prophet Ait suweet, sounds good man, tack för dom fina raderna yo, soft att du diggar musiken :)