I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Söker kritik] ÖyenProd - Lovable

Vår Hiphop - Beats

2012-09-05 23:24

[Söker kritik] ÖyenProd - Lovable

Liten feel good/love beat. Jag är jävligt kluven över den här. Främst så är det melodin som stör mig, det låter inte fullbordat typ. Jag är rädd för att fortsätta och få något resultat som låter överdrivet rörigt, men jag tänker också att beatet kan fyllas ut med någon schysst rapp över det.

Vad tycker ni?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-09-06 23:12
Fritt o rappa på?
http://soundcloud.com/infinite-struggle

Jag är mer underground än arkeloger

2012-09-06 23:39
Ja, kanske om någon vill, men först måste skiten förbättras. Jag vill inte ge ut någonting som inte känns fullbordat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-09-07 12:25
Jag kickar gärna på de! Riktigt soft beat. Vad är de du ska ändra då?
http://soundcloud.com/infinite-struggle

Jag är mer underground än arkeloger
Producent

2012-09-07 15:00
Tror också att rappen skulle fylla ut rätt mycke på denna. Tungt annars, big up!

2012-09-08 18:18
tycker det låter helt jävla awesome.. hade kickat över det om det fanns ute som Freebeat helt klart.

2012-09-08 18:18
eller om man kunde få kicka över det hur som helst .

2012-09-10 21:21
feet :)
*ERROR*

2012-09-10 22:38
rätt person som vet hur man flowar på ett sådant här beat kommer det bli awesome.
Producent

2012-09-11 00:52
riktigt fet!

Rappare

2012-09-15 13:26
Sjukt mysig stämning. Det här påminner om något som Nujabes skulle kunnat göra om han fortfarande var vid liv. Det jag skulle vilja ha är trummor som inte är sammansatta lika sporadiskt som de är i den här versionen. Pianoslingan fungerar ypperligt, men basgången låter något osäker, som om den inte riktigt vet var den ska ta vägen. Den har en bunt snygga ögonblick där den dyker upp och känns levande, men skulle gärna ha en mer genomgående slinga som grundar beatet från det plinkande pianot.

I övrigt, bra jobbat.