I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bortskänkes] DenApa - Fool of The Year

Vår Hiphop - Beats

Producent

2012-06-17 00:56

[Bortskänkes] DenApa - Fool of The Year

Ett souligt beat jag pillat med under kvällen. Skänker bort det till person som vill ha, och som det känns rätt med! Men tar gärna emot kritik också.

Hoppas ni uppskattar det. Peeys!

I'm Just A Human

2012-06-17 02:57
Samplingen är skönt klistrad (överdrivet mycket phaser på den dock, för min smak), men trummorna går bort helt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2012-06-17 13:22
Tack för kritiken butternuts! :)
I'm Just A Human

2012-06-17 20:54
Diggade det till 100% som sagt , riktigt skön sampling

Producent

2012-06-18 13:26
Tack! Kul att höra verkligen ;)
I'm Just A Human

2012-06-19 00:31
"Nygatan" är toppgrejer, och alla tummar upp för "Sky is Blo"-shittet!

Sen så var jag lite väl vresig i förra inlägget, för att klargöra var det trumljuden jag inte gillade. Inte hur de är programmerade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2012-06-19 17:01
Tackar dig igen för din klargöring och det känns kul att du kollat vidare på de andra grejerna också!

Jag blev faktiskt också lite tveksam över valet av trummorna medan jag jobba på beatet, mest på snaren och hihatsen. Mot slutändan tyckte jag dock att det var fett som det var och att jag fick lita på min magkänsla jag haft från början om dom. ^^
I'm Just A Human

2012-06-19 18:38
Helt rätt val, så klart, och allt kan ju inte passa alla.

2012-06-20 19:08
underbart, kör gärna!
Producent

2012-06-20 23:09
Fett! Pm:at dig!
I'm Just A Human
Rappare

2012-06-23 12:44
hey am on,Hur kan man tycka detta beat inte bra,jag köper det gjärna om det går,hur får jag tag på det,peace
Starborn Stockholm
Rappare

2012-06-26 02:12
de här va riktigt riktigt fett, jag har rådiggat dig sen jag hörde din prod åt jonis i hans låt "Näven i bordet"

Och jag måste bara ge dig en fet big up för hela sky is blo tapet.
Det är mindblowing!

så nu har jag fått mitt sagt, vi vill ha mer, mer, mer! haha :)

/tokz
Make love, not war!

2012-06-26 02:31
Jag tycker det låter tvärskönt!
Producent

2012-06-27 22:10
Tack som fan till er alla !

Starborn, Beatet blev upptaget, peramaki fick det och låten släpps ihop med mitt mixtape som e på g !

rooobbin, Känns riktigt kul att höra verkligen! Och som sagt så jobbar jag ju med ett mixtape som jag förhoppningsvis kommer kunna släppa i slutet av sommaren så håll utkik ;)

Kan vara möjligt att det för övrigt trillar fram en singel från mixtapet inom en snar framtid :)

Öyen Tack mäyn! ;D

I'm Just A Human
Producent

2012-08-12 16:45

Här är förresten singeln från mixtapet som släpptes för någon vecka sen här på whoa. För er som missat det men som råkat snubblat in här !

Peeys!
I'm Just A Human