I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Söker kritik] hi-note - birthday
Vår Hiphop - Beats
Tillbaka till forumet
Borttagen
2011-11-13 06:53
[Söker kritik] hi-note - birthday
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2011-11-15 16:13
Nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Laserotto P40
2011-12-02 21:53
Yeeeahehehe! Asfett! Var ett bra tag sen jag var inne här och kollade, så ser jag det här och tittar in på ditt sound cloudkonto. Hann bara lyssna på ett par grejer, men det lät jävligt fett! Ska kolla in hela skiten när jag får tid. Men bra som fan! Nice att du fortfarande håller på och Pimpin' all over the world är fortfarande bäst, fast jag vete fan nu... Det låter väldigt bra allt det här nya.
tåg, tåg och...tåg!
OB3ple
Konsertbesökare
2011-12-03 13:57
Vackert, gillar basen... Trumpetsamplen är lite trist men i övrigt vackert.
Borttagen
2011-12-04 13:47
OTTOVAHÄNDER? Kul att du kollade in! Jag har fått det att flyta på lite igen, fått fett med inspiration från ettåringen i huset.
Vad händer med Steelsky då?
OB3ple: Jag håller med om trumpeten, den är lite oinspirerad, tror jag tänkte att det skulle fortsättas på. Grymt att du gillar.
Laserotto P40
2011-12-06 15:40
Nice med barn! Får skaffa så jag kan få lite inspiration med. Men jag är faktiskt precis klar med ny skiva. Den blev till efter en massa olika misslyckade projekt. Men den blev ganska bra ändå. Den delas ut till mina vänner med personligt ritat omslag och var sin bonuslåt. Men jag ska nog göra en version som jag lägger upp till internet. Men nu är jag taggad på att börja på nästa projekt!
tåg, tåg och...tåg!
Borttagen
2011-12-06 16:34
Oh, fett. Om jag skickar ett frankerat kuvert till dig, kan jag få ett ex av skivan?
Jag gissar att det skulle inspirera till längre promenader, haha.
Laserotto P40
2011-12-06 18:59
Jag lätt! Ska fixa ett ex, måste fundera på bonuslåten o så bara.
tåg, tåg och...tåg!
Tillbaka till forumet