Riktigt sköna beats, oväntat bra faktiskt. Lyssnade på "I've Been..." och tyckte det lät väldigt bra bortsett från rösten som sänkte intrycket lite. "5600" gillade jag enormt mycket. Jag har inte skrivit texter sedan jag var kanske 15 men det beatet gjorde mig sugen på att skriva något. "Keep On Flying High" var mysigt att lyssna på men gav mig inte samma skrivarsug som "5900". "Sing A Song" var också mysigt och jag kan tänkta mig att med rätt rappare på skulle det låta riktigt skönt. "Vision" känns som ett beat jag skulle vilja sätta mig ner läääänge och försöka skriva något djupt på. Rösten vid refrängen var däremot väldigt störande på den eftersom den förstörde stämningen lite för mig. Skönt beat som fan annars. Samma sak med "Turn To The Darkside". Grymt skönt beat som får mig att vilja försöka skriva något djupt. "Gone Bad" var inte riktigt i min smak, troligtvis på grund av den sjukt störande rösten över. Hade den rösten inte varit med hade det beatet också varit väldigt skönt att lyssna på och gett skrivarkänsla tror jag. "Funky Way Beat" var jag inte så förtjust i, men det var ändå lite behagligt att lyssna på. Jay-Z-remixen var riktigt bra med tycker jag. Kunde enligt mig lika väl vara ett original då jag inte lyssnar på Jay-Z. Får nog kolla upp mer med Jay-Z för jag har aldrig hört något med honom som låter lika bra som han låter i denna låt. Jag gillar känslan i dina beats enormt mycket. Trummorna sitter perfekt och på de flesta beats låter helheten riktigt bra. Kan inte riktigt kommendera delarna i beatsen då jag inte producerar själv men i mitt tycke låter det underbart.5900 Vision Turn To The Darkside Dessa beats är för mig väldigt motiverande. Ger en skrivarlust jag inte haft på över tre år, vilket är skönt då jag saknar att rensa sinnet och skriva texter. Hade aldrig hört talas om dig men du är fan sjukt grym. Kommer definitivt hålla ögonen öppna för dig i fortsättningen.
Wazaaaa