I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bortskänkes] hjalleprod-Zel da beat

Vår Hiphop - Beats

2011-02-23 12:36

[Bortskänkes] hjalleprod-Zel da beat

Hallå!

Ett tungt beat till den som vill! Det är inte helt "rappvänligt", men vill du göra nått på det så är det lätt ordnat. Annars bara ge en kommentar..

CHECK IT OUT!

http://soundcloud.com/hjalleprod/hjalle-zel-da-beat

www.soundcloud.com/hjalleprod

2011-02-24 12:29
hejhej eric heter jag!

2011-02-26 15:26
ingen kommentar?

2011-02-26 21:19
Ouff detta var överfett! Alltid kul att lyssna på 8-bit samplade beats. Synd att den är så kort bara. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-27 14:53
Nice tackar! Ja det är så jävla fett med 8-bit!

Jag insåg själv mitt misstag när jag hade lagt upp den :p

2011-02-27 23:06
inget i min smak så sätt,men ide'n va ju cool.snaren va lite för tråkig tycker ja,men annars helt ok
Producent

2011-02-28 14:58
ganska så tråkigt beat, är ju mycket mer som kan göras, t.ex choppa samplingen lite kanske och lägga bra trummor.

2011-02-28 19:35
Aight, det är ju lite speciellt så vissa gillar nog inte bara, men tack för kritiken!

Jo jag testade o choppa upp det lite o göra lite varianter men bestämde mig tillslut för 1bars samplingar. Blev helt enkelt bättre så när jag gjorde det.. Sen så är jag ingen Premier, 1 beat på 10 max som jag använder samples.

Bra konstruktiv kritik på trummorna annars.. Jag råkade lägga dåliga trummor i stället för bra, klassiskt slarvfel :) Du får gärna utveckla lite mer om du vill.. annars glasklart.

Tack för att ni lyssnar!