I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Söker kritik] Joto - 384.mp3

Vår Hiphop - Beats

Producent

2011-02-14 01:29

[Söker kritik] Joto - 384.mp3

Tjena, har varit galet oproduktiv på senaste. Men nu har jag äntligen fått något gjort! Beatet finner ni på min Myspace!

Åsikter uppskattas! :D

When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2011-02-14 12:19
lät rätt bra, keep it up
Om man begränsar sig kan man aldrig utvecklas!

www.hussni.se
Moderator

2011-02-14 18:53
Detta var riktigt intressant :D
Ett annorlunda beat, blev lite chockad när trummorna drog igång haha, det var inte vad jag hade förväntat mig när jag hörde introt, men efter att ha lyssnat igenom det 2 gånger så diggar jag det som fan =)
//TW
Producent

2011-02-14 21:27
Man bugar och bockar för de awesome orden! :D Tack så mycket :)
Producent

2011-02-18 06:38
Ingen mer som lyssnat? :)

2011-02-18 11:50
Riktigt fett. synthen som kommer in i mitten e klockren, men den som ligger hela tiden har lite mycke cutoff eller nått. Jag hade gillat en hihat som gick hela tiden och höll igång flowet om man ska lägga vers på.
LEGALISERA CANNABIS

2011-02-19 20:10
En hihat skulle som sagt hjälpa till. Nu känns pianot mer rytmiskt än trummorna, vilket känns lite skumt.

Gillade synthmelodin i mitten och ljuden generellt. För min smak skulle jag vilja ha lite mer tryck och tydligare trummor... testa att dista dem liiite, det brukar göra det ;)

Return the favor! Överlag var det nice!
www.soundcloud.com/hjalleprod
Producent

2011-03-14 03:12
Ojsan! Hade totalt glömt bort det här beatet. Måste tacka för kommentarerna och har tagit åt mig av kritiken så gott jag kunnat.

Testade lägga till en enkel hatt och försökte ge kicken lite mer tryck, och måste säga att det låter fett i mina högtalare.

Har laddat upp den nya versionen på min Myspace istället för den andra gamla versionen.

Som sagt, tack för alla kommentarer. Hade dock glömt bort whoa lite pga för mycket Minecraft-spelande :(