1, introt gav lagom skön känsla, berättar inte för mycket vad som kommer kommer komma. 2. klart en av favoriterna catchade mig direkt, skönt sound rakt av. känns lite svagt bara, kanske trummorna som ska trycka lite mer. annars soft laidback känsla ! 3. får lite sagokänsla av det, gillar mjukheten i soundet. bull bara att det känns enformigt för det är grymt proddat, hade inte bangat höra lite mer i beatet. får aldrig någon riktig start i beatet, behövs lite mer struktur. 4.gillar soundet men vill ha mer uppåt känsla i detta beatet, får lite så halv happy feeling men vill ha mer ! även detta är bra mixat dock och det finns inte mycket att klaga på i detta beat. 5.mycket bra beat, annorlunda mot dom andra. gillade min jazzy feeling när jag hörde det, mycket bra. även detta lite enformigt och behöver lite mer struktur, men fuck det diggas rakt av. tungt ! 6. nice prodd på detta, synd bara att det inte händer något speciellt efter "introt". älskar slingan och detta är ett av få som inte alls känns enformigt, kanske för jag diggar det mest vad vet jag. äckligt bra dock, oldschool laidback rap ! tungt ! 7. bra mixat osv men inget jag gillade, ville ha ett beat av det men det blev aldrig så. tyvärr. 8. härligt beat får lite fjärde världen känsla av det, gillade dock inte basen eller vad det är som inte riktigt går in i beatet. byt bas och detta blir mer än tumme upp ! 9. inte mycket att säga mer än cleant rakt igenom, kan låta lite enformigt men funkar utan tvekan till en session. nice. 10. välproddat som fan men inte min smak, känns lite som ett epilepsi anfall haha. mycket cleana instrument dock och bra mix. 11. utan tvekan min favorit rent prodd mässigt synd att det är enformigt och inte har struktur bara, hade älskat detta med verser uplagt och refräng markerat. mycket bra beat i stort sett, bara finputsning sen är det perfekt i mina öron ! 12. känns mycket som ett mellanspel och det är soft, du har lyckats hitta en skön stil i det. inte mycket mer att säga om det. 13. absolut en skön mix på en klassiker, bra gjort och känns faktist som lite mer struktur i detta beat. kan bero på accapelan dock. mycket bra, inget som behöver ändras i beatet. 14. fick ingen känsla alls av detta beat, kändes mest som en lång väntan på inget. dock ska du ha creed för även detta är bra mixat. 15. straight up kärlek till detta beatet, från början till slut är det övertungt ! kan inte säga mycket om det mer än big up ! 16. outro. känns som ett lagom avslut, ungefär som en bra film. måste ge dig creed för detta skit asså, mycket bra jobbat. med erfarenhet på axlarna så kan du gå långt ! keep em beats cumin. ;) Big Up !
www.myspace.com/lejonkungen