[Freebeat] Freebeats.se - Nästan oändligt med freebeats
Yep, ni hörde rätt. Freebeats.se är uppe ännu en gång och denna gång här för att stanna. I dagsläget (2 dagar efter nystart) är vi uppe i över 140 freebeats, absolut största majoriteten kommer just härifrån Whoa! Så nu behöver ni i princip aldrig mer ställa frågan "kan nån langa ny länk?!" eftersom de bästa (och lite sämre) beatsen samlas på ett och samma ställe. Kom mina små kycklingar! Ta för er.Freebeats.se Admins och moderatorer får gärna ta en snabbis och diskutera om den legendariske Freebeats.se ännu en gång förtjänar en sticky. Douglas (Inlägget ändrat av 370HSSV 2010-07-13 15:55:49)
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
Ser visserligen ökad besöksstatistik, men inte ens en kommentar om arbetet som jag m.fl. lagt ner på sidan? Är ni för upptagna med att lyssna på freebeats eller bara otacksamma? (y) som fan
Gissar på otacksamma.... Men sidan är grym, och tycker det är kanon att den är uppe igen:D
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Tycker faktiskt att det är Jävligt schysst av er att lägga ner tid på en sida som folk faktiskt använder och kan ladda ner allt helt gratis ifrån, hade jag aldrig gjort om jag inte skulle fått sjuhelvetes mkt cred för det.. inte ens då... Så TACK SKA NI HA ! en sak som saknas dock, en liten mediaplayer så man kan lyssna lite grann på beatet innan man laddar ner det <3 så man slipper buffra så mkt när man letar ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
tycker att ni ska skriva om beatet är hookad eller intem..är bara en ide :D
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
Cirka 20 nya beats upplagda idag vilket betyder att det nu finns närmare 160 freebeats. Från och med nu tror jag att själva kommentarerna ska låta sporra mig att lägga upp fler. Så mer kommentarer, feedback och kritik = mer av min tid att lägga upp freebeats Njut av solen
underbart att sidan är uppe igen, tkr ni gör ett strålande jobb osm håller sidan uppe:D det uppsakttas av många:D skulle önska att ni la upp några beats med hooks dock;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kungen det lär komma, vet dock inte närhampish bra idé, ska se vad som kan göras Tar gärna emot mer kritik och åsikter. Den här sidan är mer eller mindre gjord för er så berätta hur ni vill ha den. Kan även berätta att jag har ytterligare 300 freebeats av diverse producenter att lägga upp, men måste lägga upp dem i någorlunda takt. Men desto mer kommentarer/tips/kritik/uppskattning desto mer tid tänker jag lägga ner på att ladda upp freebeats. Så om ni checkar sidan, lämna också en kommentar.
lungt doggie ^^ kul att man får sin röst hörd ^^ kom på en till ide:D typ månadens beat eller nåt sånt eller top5 bästa nedladdade eller nåt sånt eller veckans beat.....ja du kanska fatta vad jag mennar ^^
ja det lär antingen bli en "Top-25" eller helt enkelt en sektion där de absolut tyngsta och välproducerade beatsen läggs upp
Tycker hemsidan är den bästa hemsidan med beats man kan hitta. Har klickat in på sidan ofta och kollat beats så nu är det dags igen! Peace!
Tack Fronten Slänger upp ett par till freebeats nu innan jag lägger mig
hur vet man när man får upp sina beats??
Cool site. I am a webdesigner to. Holla if u need some help.
All music is good, it all depends on how accurate you are..
Producent
2010-07-15 02:24
De flesta är nog otacksamma, de vill bara ha beatsen. Vem som gjort sidan och vilka som proddat beatsen, de skiter dom nog fan i, skärpning på det, utan dogge och producenter, inga freebeats!
I dont have to die, to go to heaven.
Sådär! Nu kan jag skryta med att det finns över 200 freebeats samt att man nu både kan välja mellan alfabetisk ordning eller efter senast uppladdat! Precis som jag skrivit ovan: desto mer uppmärksamhet (kritik, kommentarer osv här) desto mer tänker jag lägga ner tid på att ladda upp freebeats. Har ett redigt lager på över 300 freebeats kvar att tanka upp.
I Like it =) I write to u when I r ready to upload some beats man!
All music is good, it all depends on how accurate you are..
underbart att du gör ett sånt bra jobb Undrar bara om ni tänker lägga upp bets med hooks? Skulle vara soft:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker det är fett omtänksamt av er att faktiskt lägga ner tid på detta. Riktigt mycket creds till er! Som somliga redan har sagt, så skulle det sitta fint med en mediaplayer på sidan. :)
Producent
2010-07-17 12:35
simon, jag kan fixa ett beat med hook, nästa gång jag släpper ett beat =)
härlig hemsida, snygg design :) Går fort att tanka beatsen också!
Borgan ..
Fint jobb. Det vore ju coolt om man kunde lyssna på beaten innan man laddade ner. Eller iallfall lite info, stil, bpm
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Riktigt fint jobbat !
skickade en request om att få ett beat upplagt precis ! Mycket bra initiativ om hemsidan btw.
ok nice piero;) hojta när du lagt upp det
tack alla kommentarer, har tagit emot ditt beat dumhetskomplex_, tror det är uppladdat, om inte så kommer det upp senare :) uppskattar alla beats som skickas, kan skickas antingen här på whoa med pm eller via mail från hemsidan.. just nu är sidan uppe i cirka 250 freebeats, ganska fett tycker jag
grymt initiativ! big upp
Music makes me feel...
Fan vad nice! Eklundprodd är en grym proddare kan jag säga direkt! Har någon av er beatet, Anton och Affe - Alla minnen? tackar så mycket. peace
Tack för kommentarerna och donera gärna fler! Tell a friend
tack so fan för den här sidan alltså älskar den!, kickat på rätt många skönt beats därifrån, trodde den ahde dött efter ett tag, så jävligt skönt med lite nya tag om ni vill så hjälper jag GÄRNA till och samlar ihop sköna beats! peace grababr!
http://soundcloud.com/forsbergmusik
när ska du lägga in fler beats?
"Den skitigaste jäveln i stan"
MYSPACE
adda
[email protected] jag har jävligt många beats mpå lager, adda dem som vill ha ;D
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Producent
2010-07-28 19:25
creliuz, du kan nog be någon prodda ett nytt =)
haha, prodda tar ju tid right? jag tror säkert att någon har de beatet ;D
Producent
2010-07-29 23:06
ingen som kan fixa ett beat med hook? så man slipper göra en reff hehe;)
Producent
2010-08-01 23:34
Ser smutt ut. Men det är lite tråkigt att man nu ska behöva ladda ner beatet för att lyssna på det, förut vill jag minnas att man kunde spela beatet på sidan och på så vis granska det innan nedladdning. tycker det hade vart smöskigt som fasiken om den biffen vart stekt. Mvh
Niceness!
Mja, jag håller med! Däremot vet jag personligen inte hur man fixar det till sidan, men om någon php/mysql/css-kunnig här vill hjälpa till så är det bara att skicka mig ett PM. För allas skull :) Freebeats.se börjar närma sig 300 freebeats!
Nyss uppdaterad med över 10 freebeats
Sidan är underbar :D tack som fan för den. går på bara nån sekund att få ner beatsen och ändå kör jag mobilt. att du håller kvar sidan och fortsätter uppdatera den skulle uppskattas högt :)
lyssnade igenom alla beats. ladda ner ett ända beat....
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Ett stjärtbeat?
5 nya beats inlagda, kommer nya nästan varje dag! Någon med konstruktiv kritik?
C88 Douglas, kan man sortera beatsen efter senaste inlaggda?. När ja klickar på "By last added" så kommer Öyen Productions överst men ser inget beat som är nytt från honom(?) Hjälp tack :)
riktigt god sida :)
youngkid: Det går att sortera efter senast inlagda, det sorteras redan så, såvida man inte trycker efter alfabetisk ordning. Däremot så sorteras det inte i efter hur nytt beatet är utan enbart i vilken ordning beatet laddats upp.
Bra grej, men det vore nice med en sorteringsfunktion så man kan se populärast osv.
Om det är någon som känner sig kapabel till att ge Freebeats.se mer avancerade funktioner så skicka mig ett PM! Bäst är om du kan skripta in nån sorts Mp3 databas där man kan spela och ladda hem beatsen.
Producent
2010-09-08 20:53
Tack! Nu har jag också lagt till en "Best of Freebeats.se" där de bästa beatsen hamnar!