I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Linje 12 (Robie) - Piano (Freebeat)

Vår Hiphop - Beats

2010-03-19 12:09

Linje 12 (Robie) - Piano (Freebeat)

Har snickrat ihop ett nytt beat, ett freebeat & jag hoppas det duger.

http://www.speedyshare.com/files/21509034/Linje_12_Robie_-_Piano.wav

Jag hoppas samtidigt på att få kritik av nån som kan det här så att jag kan utvecklas.

Varsågod!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-03-19 15:30
stor fil, bara för det är wav :O
Make love, not war!

2010-03-19 16:05
Har laddat upp den i MP3 format nu också.

HÄR
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-21 02:46
lite feedback kan man väll få när man slänger upp ett freebeat? Man har ju ingen lust att slänga upp fler free's när de ba duger till att tanka hem & inte ge producentet ett par ord.

2010-03-21 03:48
Ne, lät för tomt. Ingen känsla i det, tycker tonerna i melodin ligger fel. och clapen är helt knas, även drums.

2010-03-21 15:16
Nja, tycker tonerna ligger i otakt med drumsen, lät inte så bra men keep it up!

2010-03-22 12:36
Jag vet inte riktigt hur länge du har gjort beats, eller vad du har för musikaliska färdigheter.. Så det är ju svårt att ge dig beröm när jag inte kan placera dig, men tyvärr så fick jag stänga av efter fåtal sekunder pga. den totalt osynkade basen? Den var så falsk att det skar i öronen... :(
Träna på! Bas kan vara knivigt att lägga på, jag brukar ta på mig hörlurarna och muta trummorna för att höra tydligare, då slipper man dom där onödiga falska tonerna som man kanske inte upptäcker tillsammans med allt annat.

Simma lugnt.
Punkt.

2010-03-22 14:25
Okey tack. Jag har gjort beats i 2-3 månader ungefär.. Jo det är basen jag har det svårt med, tycker den är riktigt kämpig men jag lär väll mig med tiden. Jo jag brukar muta trummorna & ha hörlurar när jag ska lägga den.

Thanks!