I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

mad-teacher - on the 16+

Vår Hiphop - Beats

2010-02-22 17:46

mad-teacher - on the 16+

så här kan det låta en dag efter jobbet!! hoppas det diggas kommentera kritisera lyssna o ge kärlek till hip hop peace n love

Länk till http://www.myspace.com/magistern

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-02-22 17:50
flummigt beat ! men det är så ja gillar det ! (L)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-02-23 16:58
thx bro!! kom igen whoa i need feedback!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-23 20:25
Väldigt speciellt beat, låter lite old school funky, gillas starkt :)

Dina beats låter lite som odb's smak får jag en känsla av :)

Keep em cumin' :)
http://www.myspace.com/soulmazebeats

2010-02-24 15:54
thx suspect :)

va fan whoa 23 spelningar 2 kommentarer finns här verkligen ingen som kan slänga en kommentar till lite smutsig boom bap!!!

2010-02-24 16:48
du skojar väl med denna skiten..?

2010-02-24 16:54
halv improvisation på min eps!! det är inget jag skojjar med!! väljer mina ljud o filer jävligt noga innan jag släpper nått. förstår att du är en datanörd med pop ljud inte inte har nån kärlek för den lite mer äldre hip hopen!! vikket jag iaf anser vara den ända hip hopen (boom bap) ni bögar har bara skapat en ny stil o snott namnet på en annan stil!

2010-02-24 17:11
jag måste fråga, är du 24 år gammal på riktigt?
jag tänker på både stavning och attityd, det känns som att du överkompenserar för någonting.

hursomhelst, eftersom detta inte är ett skämt och du säger att du väljer ljuden "jävligt noga", varför låter det som det gör, vilka steg har du tagit för att komma åt det "soundet"?

2010-02-24 17:18
jag är 24 har inte gott så bra i skolan o har grov dyslexi! samplar från vinyl till min eps 16+ pitchar lägger filter på och olika effekter

2010-02-24 17:28
fel av mig på stavningen, har ingenting med detta att göra.

detta låter rätt kasst i mina öron, förstår inte alls hur du tänkt när du filtrerat, men nån annan gillar säkert dina äkta grejer.

2010-02-24 17:36
jag tänker inte på nått när jag väl har lagt filtret. jag testar mig fram med olika filter på varända trumma o sampling och basgång tills jag får det att låta som jag vill

2010-02-24 17:40
hör vad du är ute efter. Något i stilen av Weather Report ? har du lyssnat på det ?

2010-02-24 17:44
faktiskt inte har inte hört talas om dom.

2010-02-24 17:53
Weather report är en jazzfusion grupp. lyssna! dem har skitmånga LP´s 20st det är möjligt att du hittar nått som du gillar det är jag 100 på

2010-02-24 18:05
tack för tipset ska hålla ögonen öppna :)