I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spell - 2 NYA beats

Vår Hiphop - Beats

2010-02-20 15:32

Spell - 2 NYA beats

It is what it is fellows...

hinner inte prodda mycket nu, har inte slängt upp något för lyssning här på... typ sen i somras.

Vet dock att många uppskattar min skit, så här har ni två helt färska beats att gunga till.

Jag är osäker på vad jag ska göra med dom hittills, förslag välkomna.

Beatsen "Stebu" och "Crossbu" ligger överst på sidan.

One

Catapults Ent.

2010-02-21 10:25
Stebu var det bättre av dessa två beats, samplingen är lite halvtrisst enligt mig, du brukar ha fetare samplingar, tycker dock du har flippat den bra.

Crosbu var bra den med, hade en skön vibe. Gillade stringsen som kom in då och då. Det lät inte som ett Spell beat.

Cabu var riktigt fett btw!

Keep pushin'

Rappare

2010-02-21 12:18
riiiktigt feeeta beatzz ! love !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-02-21 16:06
riktigt bra, hade stebu varit fysiskt hade jag bjudit ut det på fin middag och sedan en sväng i sänghörnan !
big up! :)

2010-02-21 16:45
bluestocks

DU har absolut rätt i att crossbu är lite av det mer annorlunda av mig. Jag vet inte hur den kom fram, men fram kom den.

kungen och peramaki

Tack hörni.

one
Catapults Ent.

2010-02-21 16:55
Jag tycker samplingen i 'stebu' är fet ändå, och flippad på klassiskt Spellmanér. Snyggt.
Är väl inte helt överens med kicken i Crossbu, men resten sitter ju där. Kanske saknar jag lite utfyllnad för att få tankarna bort från loopen för en stund, men å andra sidan är jag extra ljudkänslig söndagen till ära.

In conclusion: fett, fortfarande top notch.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-21 20:23
Tungt! digga Stebu
Suburban Who?

2010-02-27 11:33
Tackar båda.

one
Catapults Ent.