I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Johan Brodd - 3 paket med 10 freebeats på min hemsida.

Vår Hiphop - Beats

2010-02-17 13:24

Johan Brodd - 3 paket med 10 freebeats på min hemsida.

Yo! Jag har något till dig som samlar på beats. Det finns nu 3 paket med 10 beats vardera på min hemsida. Flera av beatsen har legat här på whoa, men nu har jag lagt ut 2 paket som är lite speciella:

1. WestbYs beställning. Beatsen är färdiga men han valde att inte betala, därför så har jag hållit beatsen tills nu, det här är en samling beats som skrevs till julen 2008. Släpper dem som Public Domain så vem som helst får kicka.

2. Det här är de beats som whoa medlemmar har kickat mest på. Alla kickar finns upplagda på min hemsida i överkanten. Vill du ha en plats där? Kicka på ett av mina beats så bra som möjligt, och du har en plats där.

3. De bättre av mina tidigaste beats från 2001 - 2006. En del lite smått udda roliga beats som fått sin stil då jag inte kunde ett skwatt shiet direkt om hiphop. Kanske inte det första ni skulle kicka på, men ni har dem här änywejs bara på skoj sisådär bara rakt av.

Hur hittar du beatsen? Besök min hemsida. de ligger på framsidan en bit ner.

(Inlägget ändrat av 370HSSV 2010-02-18 17:47:25)

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)