Shit, så ska det se ut! Det är väl litegrann detta man är ute efter här, och det är väl skälet till att man länkar via Whoa, så att någon halvt likasinnad kan validera den smak (och eventuella skills) man har. Tjocknice hursom.. dubsmoke: Vi har språkats förut, ja, den gången var det så att jag blev imponerad av din myspacelista, men jag minns inte vad snacket handlade om. Jag är inte den Henrik du tänker på, men jag tar komplimangen för vad den är, gillade vad Liah gjorde på Blu Duk 2. :) Sen vad gäller soundet, även om jag inte har något säreget sådant, så är det ju hemskt svårt att inte inspireras av Dillas trum- och samplingsperfektion ibland. Hursomhelst, kul som fan att du gillar't och att du tog dig tid att både lyssna och tycka om, haha, du är ju ändå en av de ganska få här på Whoa som jag mer eller mindre regelbundet återkommer till på Myspace. Jag har lagt upp en liten grej till i din mamma-serien också, men lyssna gärna på de som inte är lika lätta att avfärda som halvt skämtsamma, och kommentera gärna. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.