Atlantics - Slut På Svar
Hej igen.. Jag har några beats liggande som ingen använder.. hade tänkt kicka på detta själv men blev aldrig av.. Tänkte sälja det men la aldrig ut det till salu.. så här får ni ännu ett HQ beats av mig... Jag ser inget fel i detta.. det är känslo laddat till 99% Fick tårar när jag lyssna igenom det :') bara för att det påminner mig om min kompis som blev mördad för ett tag sedan.. hoppas det kan fylla era hjärtan som det gjort med mitt.. Just ja glöm inte att kommentera så kommer det fler :) Beatet --> Atlantics - Slut På Svar Just ja till er som undrar så är det Atlantics Beats Productions... jag är själv, Ingen som hjälper mig, hade förut så det som står på min press är fel ska ändra det så fort som möjligt.. varför jag och dom slutade göra beat var för att när min Älskade vän blev mördad gick jag under.. Klarade inte av att gå utanför dörren ens.. Det är väll en stor anledning till att jag inte droppat så mycket beat här inne också.. Men nu är jag tillbaka och hoppas att jag gör många glada med min återuppståndelse ^^ ta hand om er Mvh: Iskall Identitet / Atlantics / Godfather
Atlantics Staden Har Återuppstått
mh beklagar :( Beatet var störtskönt i vilket fall, så tack för du droppade det. Vad jobbar du i för program? Fl-studio skulle jag gissa? ha de! å tack ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt fint beat:)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Hej hej tackar för kommentarerna Toolish - Jag jobbar inte i Fl-studio. Jag kommer inte säga vad jag använder för program, för jag tycker inte det spelar någon roll, huvudsaken är att jag levererar.. Men tackar för era kommentarer
går inte att förklara dina beats alltså:P men detta var kanon^^
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Berg kan du förklara den kommentaren så jag förstår hur du menar.. jag forstod det där med ( men detta var kanon^^) men ( går inte att förklara dina beats asså ) det förstod jag inte ^^
Du har tamefan lyckats igen atlantics. Fortsätt så här. Kunde dock varit lite högre bpm
Okey mina vänner detta är det sista beatet jag laddar upp här :/ 42 nerladdningar och bara 4 kommentarer det är lite dålig statistik i mina ögon.. men jag tackar er ennu en gång ni som kommenterat.. eller jag kommer inte sluta lägga upp beats men dom kommer inte vara free längre..
haha detta är riktigt kul 4 till har varit inne och laddat ner beatet.. Men ingen kommentar av dom fasten jag har skrivit ut ( utan kommentarer så slutar jag droppa freebeats ) men men det är väll så ni här på whoa vill ha det ^^ Då ska jag sluta klaga
du gör riktigt sköna beats, kommer säkert använda några av dom till framtida låtar (Y) Angående detta beat så håller jag med mjr, lite högre bpm, men annars så är det fin fiint! :)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
UPP ........
menade att jag kan lyssna på dina beats 24/7 utan att jag tycker att beatet värkar mindre dåligt eller ut tjatat ^^ och att beaten hamnar i min favorit beat mapp:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Supergött beat. Du vet verkligen hur man levererar super schysta beats. Märks verkligen att du lägger ner kärlek för det. Kom igen nu whoa. tanka inte bara. Kommentera med. frid
Go o gla' kexchokla'
Jävligt bra beat! Skönt tempo som fan.
märks att detta e kvalitet.. har lyssnat igenom ett par av dina beats och även övervägt kicka på ett av dom (vilket aldrig blev av men ändå) tycker du har skills och tycker definitivt du ska fortsätta droppa (även i brist på kommentarer som du snackade om i nåt annat inlägg?) hur som helst.. fett, keep en comin
ok gillade inte den här ,för långsam , lite tråkig, ny tid och you know love hade grym känsla, riktigt sköna melodier. som man gillar mer o mer för varje gång man lyssnar på,men dem kan kännas lite tomma, händer för lite i beatsen IMHO. annars överlag väldigt bra, fortsätt droppa beats mannen, peace
grymt skönt beat! :) och beklagar för det som hände!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
sooftiish
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Najs fint beat man, thanx!
Käft
känslan är ju obeskrivlig faktiskt :) du lyckas få ner en glöd i låten peace!
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
Gilla beatet i helhet som fan!!! Helt klockrent!
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
Riktigt bra beat, dock lite långsamt, Keep it upp!
Why sing when you can rap... Peace...
riktigt skön känsla detta, har du gjort bra:)
fuck you, and have a nice day
wow är det enda jag kan säga. Känner sorgen och beklagar den. Om du är på så hade vart grymt kul ifall du hade velat prodda ett mixtape eller nåt med mig =) du står för beatsen och jag för texten och självklart så du skulle du få all den recognition du förtjänar och sen få sprida din musik här i gbg för det du gör är verkligen grymt =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Riktigt kanon beat hittade inga fel på detta :).. tack för att du la upp det :)
riktigt fett beat man
richyrich bitch !
tråkigt och höra om er vän. frid till han. ps va de ett skönt beat
fett jävla bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt beat, tack till en generös man!
Trasig lampa