Apologizebeatet - Helt okej med pianot o stråken. Du använder fl studio right? Tänkte med tanke på "mmh, i cant feel no better" soundet du laggt in, de passade inte. lär dig hur man gör tyngre kick och ladda ner lite nya kick/snare/hihat-ljud. Bli medlem på http://www.drumnbass.be/ och ladda ner många olika ljud. mkt bra sida. Annars bra förutom kanske lite oredigerat piano dock. Beat11 - Älskar introt! men sen kmr då trummorna, men de är iaf skönare än i förra låten, säger samma som Apologize, tyngre beat. Hiphopbeat - Alldeles för lätta trummor. annars var de ganska skönt sound förutom lite oredigerat men vad kan man begära? bra beat endå. hiphopbeat10 - De va ganska skönt sound, men trummorna ännu gång. En sak du kan tänka på är att gör lite anorlunda basgångar än bara raka toner. Tungt Beat - Fett intro tills kickn kmr in. jag kan tänka mig ett fett beat där och en Tuung kick skulle ha varit som pricken över i:et, och att de är samma sak hela tidn, de funkar inte i nåt beat nästan, fast jag gjort de själv, men en bra jobbat. Med tanke på att de bara är i början på din karriär så är de bra jobbat! Fortsätt att baka mannen! Om du nu har FL Studio 7/8/9 så pm me om du undrar nåt så hjälper jag gärna till. Fred ut, hare gött.
Alla kan skapa musik. Men bara några få, gör de med känsla.