I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Benne - Beat 70 [direkt från USA] osamplat

Vår Hiphop - Beats

Producent

2009-10-11 19:23

Benne - Beat 70 [direkt från USA] osamplat

Tjenare, sitter nu i min nya bostad i Buffalo, NY.
Har inte riktigt fixat alla grejer jag vill ha till min studio osv, men jag har börjat producera lite grann..
Här kommer en bit från nyaste beatet jag håller på att producera. Har inte jobbar klart med trummorna än, så det är en del som ska justeras.

Hoppas ni kan ge mig kritik dock.

Länk till http://www.speedyshare.com/132563589.html

dom säger att jag kan göra beats...
Battlerappare

2009-10-12 09:53
längesen ja hörde något med dig, men lät riktigt bra , skön feeling som fan!
0523

2009-10-12 15:27
Allt du gör = mästerverk i mina öron!
nAture Studios!

2009-10-12 16:28
låte nice! gillar det! fixa trummorna lite mer som du säger så blir det avföringen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-10-12 16:32
va? är det någon skillnad om du gör beatsen i usa eller i sverige? försöker du kanske bara skryta om att du är i staterna?

till beatet så lät det som allt du gjort typ. säger inte att det är positivt eller negativt, tare huru vill. men tråkigt låtere! hehehehehehe

2009-10-12 17:47
grym beat,fixa trummorna lite så blir de tyngre.....

2009-10-12 20:48
va? är det någon skillnad om du gör beatsen i usa eller i sverige? försöker du kanske bara skryta om att du är i staterna?

Alltid spydiga kommentarer från dig asså :P
Han vill väll antagligen upplysa om att han flyttat till US, inget mer med det.

Angående beatet så låter det bra, men har dock tröttnat på stilen då alla dina beats i princip tillhör samma genre om & om igen med samma instrument.

2009-10-12 21:01
Riktigt tungt beat måste jag säga! Med lite småfix blire ju MUMS!