Spell - No Matter (Till Salu 2000:-)
Beat till salu. Kommentarer överflödiga, då den som köper antagligen tyckte det var värt pengarna ;) Kan tänkas sänkas priset om du är grym och presenterar dig professionellt.Ligger högst upp. one
Catapults Ent.
haha skön inställning ;) Jag kan pröjsa med min röst på beatet! Ej förhandlingsbart ;D
"labels want my name beside the X like Malcolm" - Drake
Tänk om det vore så enkelt...
Catapults Ent.
Jag hade nog velat ha beatet om du betalade mig 2000! :)
nAture Studios!
Du kan få 50 öre om du slutar med onödigt barnsliga inlägg framöver. Deal..?
Catapults Ent.
Riktigt bra beat! vill dock inte köpa det då det inte är min stil. men 9/10 !
Redaktionen
2009-09-14 21:08
2000? hehe. Inte värd det. Men det kommer nog någon dum jävel som köper det av dig om du har en väldigt stor tur :D. peace
Fyhelvete vad ni gnatar om priset! Tro fan han vill ha betalt för arbetet han gör och tiden han lägger ner på beatet. Anyway. Till beatet, det är tungt och hade jag rappat och haft pengarna hade jag köpt.
Fresh shit! påminner om "Move.Meant - Higher (Breath)" kanske rent av e samma sample?
http://www.myspace.com/splitkeysbeats
tycker det var soft! när jag bara lyssnar på beatet såhär tycker jag att det är lite för mycket ändringar i det. med de olika partierna, melodierna. men med rap på blir det troligtvis fett. lycka till med att hitta en köpare och keep it up! peace / lecter
kul att ni diggar. låt bärs grabben göra bort sig, jag orkar inte påpeka irrelevansen i att nämna priset i en sån här tråd längre. de e kids helt enkelt. one
Catapults Ent.
Skulle nog inte betala 2 papp för det beatet, ledsen. Men ah 500 kanske
bärs_grabb P19 HAHAHAHAHA, vilket förrådsufo. Riktigt jävligt snyggt, skulle lätt kunna pröjsa om jag själv kunde höra mig på beatet. Good work spell!
tack båda.
Catapults Ent.
riktigt tungt beat, diggas som fan. har tyvärr inte cashen, men de är ... underbart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tänker inte köpa ett beat för 2000 kr, skulle erbjuda typ 50:- ? :)
Make love, not war!
Uff vilken krej du har knådat till ;D
Kalliistudios© 2:avåningen
planb tack för fina kommentarer. robin skäms du inte..? andravåningen jo den har en del arbete bakom sig ska jag säga. tror projektet påbörjades för tre år sen... som det kan bli med liggande grejer ibland. one
Catapults Ent.
Vad ska man säga kids? Toppklass. 2000 är billigt för ett beat i den här klassen. Ta chansen att få rappa på kvalitet för en gångs skull. Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra, hade jag cashen hade jag köpte de lätt. riktigt proffsbeat. men att du vågar lägga ut hela beatet sådär, finns ju andra sätt att spara det på.. så inte nån jävel snor de bara :/
Music makes me feel...
likkshot kollade upp grejen du snackade om, men nja, tror inte vi använder samma sampling jag har samplat The Dramatics dedikering till alla fantastiska kvinnor i denna värld - "Standing Ovation". definitivt värd att lägga i spellistan. roligt att man drar paralleler så fort det finns stråkar..? fast det kanske var mer än så du kände igen, vem vet.. one
Catapults Ent.
big up för detta ! Tvärfett .. är producent själv så har nog inte så mycket användning för detta beat. men som sagt tungt ! helt värt pengarna no doubt !
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
riktigt fett, tycker det är lite hoppigt bara mellan samplingarna... men det är grymt kan lätt föreställa mig typ professor p köra på det här beatet.
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Vill heller inte köpa beatet, just för att jag inte rappar. Men jag vill däremot fråga dig en fråga. Får du mycket saker sålda? Tycker priserna du tar för din musik är bra priser. Kan dock inte föreställa mig att så många här kanske nappar. Eller vad vet jag.
ixixixuxa110
Fresh shit! påminner om "Move.Meant - Higher (Breath)" kanske rent av e samma sample? dom pachino från killarmy har gjort nån låt me denna sampling vet ja.. kommer inte ihåg va låten heter nu men :)
som lite kuriosa sådär, inte för att de spelar nån roll... tungt ere
Music makes me feel...
Dubsmoke ja.. Alltså jag har verkligen sålt mina grejer här. Något för en femhundring något för en tusing vice versa. Mina priser sätts oftast utifrån beatens potential. Med andra ord; "hur mycket är det värt att vem som helst rappar på beatet istället för att jag ger det till någon mer etablerad rappare eller de rappare jag redan jobbar med. Enkel formel faktiskt. Har ju bara att göra med efterfrågan och kvalitén på mina grejer. Det röker med att jobba med lite etablerade snubbar och så kan man ju ta lite extra, eller så bestämmer man sig bara för att ta ett relativt högt pris för sina grejer. Det är ju individuellt från person till person. Men sålt här har jag gjort. No doubt det finns seriösa som tittar in då och då. One
Catapults Ent.
Spell Förstår precis hur du tänker och utgår osv. Låter ju helt vettigt. Känner likadant. Jag ger gärna bort saker till vänner som rappar, eller bra rappare liksom, simpelt och bra. Cool att du lyckas sälja din musik och liksom kunna tjäna en slant på det du gör. Det gäller väl att etablera något slags kontakt nät. Kan tänka mig att rätt många är ute efter den stilen av beats du gör. Hoppas det går bra, lycka till!
ixixixuxa110
Producent
2009-09-22 13:51
Schysst producerat beat, tyvärr inte min smak. Sen är man en fattig man också :(
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Det är lite saftigt... Men sen är det iaf way över huvudet på de flesta beats här om man kollar runt lite... Love like other va en favorit på listan. Big up hur som helst
tungt beat, som det oftast är när man hör saker du gjort! ingen rappare men ville iaf visa lite love för nåt vettigt
dubsmoke... ja det vore onekligen grymt skönt om många ville köpa mina grejer, dock känns det inte som om det är fallet. men något jag har märkt är att många "old-timers" diggar mina grejer, vilket jag är nöjd över. joto och preach tack hörni hiccory, tack, kul att du diggar "Love like our"... ;) one
Catapults Ent.
Hehe så heteren ja, vem vet någon dag kanske man investerar i något. Keep it up osv
Jo de va väll bra, Men om de hade vart free hade de endå åkt i papperskorgen för mig...
Skivsamlare
2009-09-24 21:22
det är fett som fan, men lägg tag på det.. Det är ju simpelt att rippa det! peace
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Kmp ok... Pikku jo folk säger ju det, dock så är ju kvalitén rätt dålig för en seriös rappare plus att beatet är stimmat så jag lätt kan ta ut ersättning/skadestånd från den som gör något seriöst på det. Skulle någon idiot få för sig att tippa och skriva något och uppträda så är det väl ok. Bra pr för mig och få ut min musik hur det än går till. Tusentals mcs kär ju fortfarande på premier-instrumentaler i brist på annat, tror ni han har ork att bry sig..? One
Catapults Ent.
Mmmhmmhmm kan sitta å lyssna på den medans man klickar runt å softar vid dator, men värt pengarna ? tror det om man är riktigt feeet ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
word på mwe! riktigt feta beats gör du :)
All support uppskattas /// Elaz
HADE LÄTT KICKAT OM JA HADE FLOS hahah! 10/10!
www.joacimlocksen.se
fattar inte heller att du vågar lägga ut det så där. Jag skulle kunna rippa ner det där beatet hur lätt som hälst men det ska jag inte göra. digga det men inget jag skulle kunna kicka på :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits
ja... alltså, jag har ju redan svarat på varför jag inte bryr mig om någon rippar skiten. dels är det för att min musik sprids på ett sätt då, även om det är aningen billigt och fult av personen i fråga, och sist men inte minst, så kan jag ju alltid stämma personen i fråga ifall de känner för att distrubera min musik eller sälja skivor med min musik. det fixar sig. men kul att du gillar tack allihopa (även om ni bara hör versionen i 96kb/s...) one
Catapults Ent.
haha spell du är fan klockren.. åååh ska jag måste fixa cash för beatet dunkar fint fint
Riktigt skönt beat man , Precis min stil :) men har tyvärr inte mage till att köpa mig ett beat för 2k sry :P Peace / W
tack och åter tack gott folk. satan i gatan att det inte har blivit sålt!?
Catapults Ent.
Tycker beatet är riktigt fint. Du håller hög klass på dina grejer.