Donk1n - Piano story (Freebeat)
Tjue, nytt freebeat till alla som vill ha :) Drog ihop det nu ikväll, orkade inte mixa det helt, men funkar helt klart. The beat Lämna gärna en kommentar. Peace // M
Sluta tanka och knipa, kom igen peepz, här droppar man fritt ! Kom igen nu :)
lät najjs, men lät som basen och övriga ljud går över melodin lite , fast jag kan inget om beats men de lät så :P Annars najjs:)
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
Tack, kan så va, glömde mixa & sätta basen på plats.
de va nice, men kändes lite tråkigt tyvärr :(
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
jag gillar det som fan blir nog att skriva till detta big up för denna bror !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dizzy89 Pojke 19 år = Tack, Beats inom den här genren brukar inte direkt vara roliga. Är det tråkigt så kan du försöka förklara vad det är som gör beatet tråkigt. Sanna-ord P15 = Tack så mycket. Fler ?
Beatet var nice. Det enda jag tyckte var lite sisådär var att hi-haten(?) var lite för hög, annars var de bra. Du blir som bara bättre och bättre!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hm, ja e riktigt kass på att förklara beats. men ja hade vellat ha lite meeer liv i den. mer känsla. mer ledsen typ... piano slingan e övernice ! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89 P19 = Grejen är att jag inte ville ha det som ett hel sorgligt beat, bara en touch av det sorgliga. Coolingen3 p22 = Tack, aa basen och hihaten blev lite "utsatta" lr vad jag nu ska kalla det. Fler ? :)
haha, ne de är ditt beat, och det är nog en smaksak liksom. för mig kändes det så. tycker dock inte det va dååligt. tror bara du hade kunnat göra de bättre på ngt vis :)
sorry för DP. bara säga att efter några lyssnar till så växer den faktiskt mer. tror mer ja inte va på humör på det just då innan. aja keep it up. du e bra :D
Promotor
2009-07-29 03:40
Gillar beatet riktigt mycket! Det enda jag har att klaga på är hi-haten (som innan) den känns för livlös och enformig!! Men du lyckas -alltid- med dina melodier och allt annat!! Du kommer komma långt om du fortsätter såhär!
Tack så mycket main, galet kul att höra :) !
Moderator
2009-07-29 16:13
gillade de där med hi haten som fan
//TW
sweet beat blir skriva på d här :) keep it up! M
Hur kan ett gott skratt förlänga livet när tiden går fortare när man har roligt?
fettfett
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Dizzy89 P19 - hm, ja e riktigt kass på att förklara beats. men ja hade vellat ha lite meeer liv i den. mer känsla. mer ledsen typ... piano slingan e övernice ! :) sant som du sa där, skulle vara najs med skit sorligt beat:P
FETT
Aldenfalk, från 2Phat, M2P och D.S.O.T.S ;D
aa mannen den va thung ! fast den va ganska kort det va bara de tyckte ja :) Men gryymt man ! Pz
Tack :) Den är 4 - 16 - 8 - 16 - 8 - 4.
tyckte den var riktigt skön alltså
I see no changes all I see is racist faces / misplaced hate makes disgrace to races / We under I wonder what it takes to make this one better place, let's erase the wasted / Take the evil out the people they'll be acting right
Blir nog kick på det ;) Skit soft beat jö ;) Keep it up!
Crawe Was Here
Detta var grymt bra faktiskt, Du har blivit grymt mycket bättre från första beatet jag hörde från dig, Och just nu så diggar jag verkligen alla dina beats och kmr fan kicka på alla dina beats! Forsätt rulla på med beatsen mannen! peyzz!
Najs, grapps. Extra tack till k-mp p14 :) Fler ? :)
Tycker det låter helt underbart. Finns inte mycket mer att säga.
Producent
2009-08-12 03:45
akordföljden låter kass när de kommer ett moll på slutet, men om du ändrar de så ede bättre piz
beatguru
Tack. bamz0r P18 = Tycker du ja, sj tycker jag det låter ok som det är och dom flesta verkar hålla med.
Du gör grymma pianobeats, detta kunde kanske mixsas bättre men fortfarande jävligt bra. personligen så tycker jag att du borde försöka dig på att utvecklas lite och prova att inte göra ett klassiskt pianobeat, sträcka lite på vingarna och utmana din kreativitet. Du är ju musikalisk som fan och borde sattsa på att kanske försöka hitta en egen stil som tar dina beats ytterligare en nivå. //Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
Tack så mycket :) yes mixingen kunde vart bättre :) Inte det lättaste, försöker så gott jag kan men har fastnat i en ond cirkel och saknar kreativitet helt och hållet, blir samma shit hela tiden känns det som. Men ska fortsätta kriga å förhoppningsvis så kommer kreativiteten vidgas med tiden, får man hoppas iaf :) Tack för att du tar dig tid att skriva :) finns inte många som dig. Peace
Förstår inte vad de är som är felet i denna beat whoa ???? För oss som har kostat på oss att sitta med dyra ljud system så lät de skitbra faktist.. Den är dock lite sorgsen rakt igenom men man slappnar av på ett sätt i alla fall.. inget jag skulle kunna kicka på eftersom jag rycker av glädje till min nyfödda dotter ^^. utav 10 möjliga så får du 9 och en halv i poäng för beaten är bra. keep it coming bro. Peace Mr T
i do this cuz i like it, And i spin on your head just 2 make you mad !
Tack så mycket mannen, det värmer :)STORT GRATTIS TILL NYFÖDDA DOTTERN ! =)
Det kommer... Gör typ en kort melodi och sen konsentrerar du dig på att leka med hur det låter med andra instrument än piano tills du hittar nått du tycker låter coolt. Gör en basslinga som du är nöjd med och gör samma sak och kasta sen in lite ljusa toner (personligen är jag kär i ett U-båts blipp som återkommer i typ alla mina låtar... men jag förstår hur du menar, om man är grymt bra på nått också, som du är på pianoslingor, så känns det så jävla najs att få ett grymt resultat varje gång men det är döden i långa loppet då man står och trampar... Ett tipps är också att lyssna på mycket instrumental hip hop och bara absorbera... //Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
slingan var härlig^^ men jag håller me vissa om me hi-haten. de blir som lite för mkt i beatet, men inget fel på beatet:) kanske blir kick i framtiden :) får se vad som poppar upp xD
haha, såhär i efterhand så känns det rätt efterblivet att ge beatproduktionstipps till dig...
DITT CP! Du har laggt upp 18 beats denhär månaden... Du sprutar ju musik som en 13 åring som precis upptäckt onanins förlovade land... Sico! haha, men det är bra sikt...
Hahahahah är det så mycket ? 18 låter lite väl :S.... FL Missbrukare ^^ angående kommentaren åvan. Alltid bra med kritik :) Tar in alla tips å tankar folk skänker.
Jag fick det till 9-10, fattar inte hur du räknar Raow....
Riktigt bra skit bror :) Stolt över dig ;) Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Som någon sa så var pianoslingan fett nice, men det kändes lite.. Dött, elr tråkigt elr va man ska säga, men fortsätt prodda!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Detta var fett nice, har skrivit en text till beatet och kommer slänga upp låten om några dagar =) klistrar in låten här då!